Perşembe, Kasım 26, 2015

bana ne yaptın

bugün 26 kasım 2015. tam 13 yıl olmuş. hayatımı ellerinin arasına almış biri, tam dizlerinin üzerine indirivermiş gerim gerim gerilmiş zamanı, paramparça etmiş. tuzla buz olmuşum. öğrendiğim ne varsa unutmuşum. aklımın sahip çıkabildiğim küçücük kutularını da orada kaybetmişim. simsiyah bir sandalyede hiçbir şey hissetmeden göz yaşı dökmüşüm. neden ağladığımı ben bile bilememişim. bir şey yok demişim.
tam 13 yıl olmuş. bana o günden bu yana milyonlarca sözcük yazdırmış. binlerce zehirli oku tek tek sokmuş kalbime. düşünmeden yeniden çıkarmış ve saplamış yeniden yüzlerce kere. onlarca kere ölmüşüm 13 yılda. milyonlarca kere dirilmişim. geçti deyip ayağa kalkmışım. canımı kim yakmış bilememişim.
sokaklarda saatlerce ağlayarak gezinen, günlerce susan, hiçbir şey olmamış gibi gülen, hayatına eklediği her şeyi yavaş yavaş eksilten, ne yaptığını bilmeyen, kendini unutmuş o çocuktan özür diliyorum. bazen sadece dönüp ona sarılabileyim diye zamanda geri gidebileyim istiyorum. bazen sadece geriye dönüp "geçti" demek istiyorum. gidemiyorum.
bekliyorum, umuyorum karşılaşırız bir gün. bildiğimiz zaman zaman değildir diye umuyorum. oraya dönüp 19 yaşındaki o kızdan özür dileyebileyim istiyorum. bir daha onu hiç suçlamayayım. paramparça geçmiş o yılları süslü püslü bir kutuda geri verebileyim. azıcık gülümseteyim istiyorum. o zaten diriltecek içindeki güzel ağaçları, biliyorum.


Hiç yorum yok: