Pazar, Şubat 15, 2015

...

koca bir yıl mı geçmiş buralara uğramayalı? eskiden günde kaç post girerdim. durmadan anlatmak isterdim. aslında sanırım anlatma isteğim azalmadı ama yoruldum. bir de farklı şekillerde de anlatmayı öğrendim. yine de bir günlüğün yerine ne geçebilir ki?

tüm samimiyetimle yazdığım yüzlerce satır. artık bitmeye yaklaşmış bir defter. ya da hala aynı yerde eskisi gibi yazılmayı bekleyen sayfalar. burada, geride ne bıraktım bilmiyorum.

aklımda, içimde şiddetli ve bazen korkutucu duygular... bazen sakin, moralli bir gülümseme... nerede durduğumu bilemiyorum bu yüzden bende...

geçenlerde bloguna dönüp beni de hatırlamış sagittarius bir soru sormuş sonra benim iyiyim dediğim eskiiii bir postun üstüne "şimdi nasılsın?" nasılım hakikaten?

bu kendime sormaktan kaçındığım bir soru aslında. kafamı karıştıran bir soru. üzerine düşünmek istemediğim bir soru... böyle olduğuna göre iyi değil miyim acaba? gerçekten bilmiyorum...

1 yorum:

infantulus dedi ki...

Hergun bir gun gecmiyor(asaf) ile gunlerin su gibi hizla akma durumu...nasil oldugumuz ile bunayanit verilirken aranirken ki olusan ruh hali bazen bambaska..dusunmemek gerek bazen,iyi kalinizlar,saglicakla