Pazar, Ekim 20, 2013

tanrı?


bazı cevaplar sorulardan çok önce verilmiş olsa da sormadan edemiyorum sanırım. nasıl cevaplarla karşılacağımdan çok, kimden, nasıl ve ne zaman duyacağım önemli oluyor belki de. tanımadıklarımdan ve hatta tanıma ihtimalim olmayanlardan, aniden/en beklenmedik zamanlarda gelen cevaplar nasıl bu kadar etkili oluyor üstümde? bu kadar yoğun bir bulut kümesinin içine nasıl düşüveriyorum? bu sorular, bundan öncekiler, sonrakiler... önemli mi gerçekten bu yanıtlar bu kadar?

geçecek demiştim, geçmeli...

bunu o kadar sık söylemiştim ki, hakikaten yolcu ettim içimdeki dikenleri... yaraları duruyor, kabukları kaldırılmayı bekliyor ama geçti, geçiyor... şimdi tüm yaralar yeni dikenlerini bekliyor... gelecekler, fazla bekletmeyecekler, var olan ufak tefekleriyle yokluklarını unutturacaklar... yine de şimdilik gittiler, iyi ki gittiler...

iyiyim, iyiyim...

Hiç yorum yok: