Salı, Mayıs 07, 2013

mül

hayat hep bildiğim yerden sorsaydı her şey daha kolay olabilirdi. nitekim karar vermekteki yavaşlığım düşünüldüğünde işlerin nasıl da kolaylaşacağını görmemek salaklık olurdu.

bazen elimde bir formüller kitabı olsa ve hayatın, insan ilişkilerinin, bir insan yetiştirmenin filan kimyasını çözmeme yardım etse diye düşünüyorum. tabii ki bu son derece fantastik düşüncemden kimseye söz etmiyorum ama düşünmeden de edemiyorum, "böyle bir kitap var mı?"

birileri bana neyin doğru neyin yanlış olduğunu söylese ve ben duyduklarıma koşulsuz şartsız inansam. onu buraya koyduğum için şu oldu desem mesela ya da o kapıyı kapatırsam bu ateş daha iyi yanar diye düşünebilsem. sonucunda ne olacağını bilmediğim, gidişatı hakkında zerre kadar fikir sahibi olmadığım konularda karar vermek zorunda kalmaktan nefret ediyorum. aslında nefretimin tedirginliğimden kaynaklandığını da biliyorum. biliyorum da biliyorum ama çözemiyorum...

özetle yoruldum, nitekim çok kafa yordum...

Hiç yorum yok: