Pazar, Aralık 23, 2012

özet

yazmak istiyorum ama neye nereden başlayacağımı bilemiyorum. toparlamak biraz zor...

yazdan beri her şey çok hızlı değişiyor. yani bahsettiğim süre hepi topu beş buçuk ay. bu süre içinde o kadar çok şey değişti ve tekrar, tekrar değişti ki yıllar geçmiş gibi geliyor. evdeki minik, sanki yıllardır buradaymış gibi. ben yıllar süren köklü bir yıkım ve yeniden yapım sürecinden geçmişim, sonra da bu süreci kendi isteğimle uzatmışım gibi... gibi ve gibi ve gibi...

karışık ama sadece karışık değil. karışık ve yorucu. karışık güzel. karışık ve değişik. karışık ve sıradışı...

halimden memnunum...

aklım (biraz da hormonların etkisiyle) bambaşka çalışıyor. hayata bakışım ciddi anlamda değişti. daha duygusal ama çok daha pozitif birine dönüştüm derken aniden parlayarak hayatımızı lunaparka çeviriyorum (her gün yeni bir eğlence). bu sırada bana katlanmak çok güç olmalı ama neyse ki yıllar içinde bu kadar şiddetli olmasa da hafif antrenmanlarla çalıştırıyordum çevremdekileri. yani kimse şoke olmadı. sadece arada ne olduğunu kavrayamıyoruz. hep birlikte durup, geçmesini bekliyoruz. alışıyoruz...

Hiç yorum yok: