Salı, Mart 02, 2010

mrt

geçen sene 3 mart'ta kendimi bana o kadar güzel anlatmışım ki...

"hayatı yaşanabilir kılmak hatırlamakla mümkün olurken, unutamamak nasıl bu denli can yakıyor? aklım hiçbir zaman hiçbir şeye ermiyor. sadece hatırlıyor, özlüyor, seviniyor, özlüyor, üzülüyor tam unuttum sanırken yeniden hatırlıyorum... var olan hiçbir döngüye ayak uyduramıyorum... hem unuttuklarımla, hem hatırladıklarımla, hem içimdeki benlerle bir sürü mücadeleye giriyor, onlarsız olamıyor, yapamıyorum... sorular soruyor, cevap arıyor ve cevap bulamasam da ancak bu huzursuzlukla huzur buluyorum."

7 yorum:

Tugc dedi ki...

Sherlotte, benimle evlenir misin? :) Anında cinsel tercihimi değiştirebilirim şu yazı üzerine valla; problem değil.

Yok. Ya da şöyle demek de mümkün. Kendimin sen olduğundan ve ya senin ben olduğundan şüphelenmeye başladım.

En kötü ihtimalle yalnız olmadığımın kanıtı. :)

sherlotte holmes dedi ki...

ilk defa bir kadından evlenme teklifi aldığımdan mütevellit heyecanlandım ben :)

ha ama şunu söylemeliyim, sen olduğundan şüpphelendiğin biriyle evlenirsen mutsuz olursun be güzel tugc, parılda... di mi? sıkılır insan :)

sherlotte holmes dedi ki...

o değil de, aslında "ben de" diyecektim "ben de" :)

Tugc dedi ki...

Şu yazdığını, yorumu yazarken düşündüm. Amma da mutsuz oluruz evlensek, şeklinde :) Ama düşününce, kendimize benzemeyen, mutlu olmamız muhtemel adamlarla da üzülüyoruz, değil mi?

Ne zamandır sessiz sessiz okuyordum burayı da, son zamanlarda artık iyice, "e ben bu" der oldum.

sherlotte holmes dedi ki...

tanıdık biri olmadı mı yorumlara cevap yazmak işkenceye dönüşüyor bazen; "ne desem... ne desem... bir şey demesem?"

sessiz okuyucular olarak birbirimizi tanıdığımızdan olsa gerek, uzun uzun cevap veresim geliyor böyle olunca...

garip...güzel :)

kaptan arka kapi dedi ki...

valla çok üzgünüm ama sherlottum kimselere benzemez. tek yaradılmıştır.

ben de zaman zaman ben gibi olduğunu düşünürüm ama olay ben gibi olması değil ben olmanın ne demek olduğunu biliyor olması sanırım.

sherlotte holmes dedi ki...

seni seviyorum kaptan!