Perşembe, Kasım 19, 2009

lavuk!

her şey öyle saçma ki, "her yerde lavuk insanlar var" diye sayıklıyormuşum uyku arasında. sonra sabah beşte birbirinden saçma bir sürü kabusla uyanmam da cabası. uyudukça uyuyorum iki haftadır. uyudukça daha çok yoruluyorum. sabah uyandıkça daha da çok...

kasım ayını sevmiyorum. hayatım tam anlamıyla kökten değiştiği günden beri kasım ayından nefret ediyorum. bir an önce geçse diyorum sadece.

bu sonbahar girdi mi devreye her şey daha zor olmaya başlıyor. her sene bir öncekinden beter... sonbaharı sevmiyorum...

neyse ki bir yuvam var ve içeri girince anında mevsimsiz, zamansız, dipsiz bir güven ve huzurla doluyorum...

2 yorum:

ogulcanyazici dedi ki...

" beni bu güzel havalar mahvetti " diyerekten sana ortak olmak istiyorum. havalar guzel degil ki ama.

sherlotte holmes dedi ki...

"havalar güzel değil ki ama" ne kadar samimi olmuş... ortaklığın için teşekkür ederim... hoşgelmişsin...