Çarşamba, Kasım 25, 2009

09071989

kötü bir video kaydı... 20 sene öncesine ait... çok zayıf, dirsekleri derisinden fırlayacak gibi küçücük bir kız... yanakları hep tombul ve kırmızı... elbisesi de kırmızı... işittiği azarlar bile silmiyor yüzündeki gülümsemeyi... uzun boylu, bir seneden biraz daha fazla yaşayacak bir adamın elini tutuyor sıkıca, bilmeden... kahkülleri gözüne giriyor... daha 6 yaşına girmemiş bir çocuk ne kadar mutluysa o kadar mutlu bu çocuk... sevdiği herkes yanındayken ne kadar mutluysa o kadar mutlu... kameraya bakan, utanıp saklanmaya çalışan ama yine de orada olmak isteyen bir çocuk ne kadar güzelse o kadar güzel bu çocuk... el sallıyor, gülüyor, babasının peşinden gidiyor bu çocuk...

2 yorum:

Talisman dedi ki...

Şerlot' um, babanı Kasım da mı kaybettin? Ve her Kasım da senden önce bedenin bunu hatırlıyor mu? Ben Temmuz larda öyle oluyorum da, senin de bu konuda yazıların olunca bir sorayım dedim.
Çok içten öperim.

sherlotte holmes dedi ki...

canım talismanım, babamı ekimde kaybettim, yokluğunun kalıcılığını 6 sene sonra geç, yavaş ve zor anladım... her sene ekim ve kasım arasında bir yerde geçmeyen iç çekilmeleri yaşıyorum... bunu hakikaten yaşıyorum... öyle garip ki sonbahar... sanırım gerçekten bildiğim bu dil yetmiyor bana... sana "çok " teşekkür ediyorum çok...