Pazartesi, Ekim 12, 2009

19

bu özlem anlatılacak gibi değil.

6'dan sonra yaş almadım ben. orada asansörün kapısında kalıp beni tanımanı bekledim. senin aklın beni tanımayacak kadar yorgun, bedenin takatsiz kalacak kadar hastaydı. ben anlamayacak kadar küçüktüm.

şimdi yine... seni çok özledim... 19 sene ne demek bilmiyorum... ben bir daha gelemeyecek oluşunu yeni öğrendim... sen o kapıdan daha yeni çıktın, annem daha az önce sarıldı abimle bana aynı anda, abimin özleri daha yeni doldu... her şey az önce ben gözlerimi kırpmadan biraz önce oldu... 19 sene ne demek bilmiyorum... bundan sonrası nasıl geçer bilmiyorum... ne oldu, nasıl ve neden oldu bilmiyorum... 19 sene ne demek bilmiyorum... seni çok özlüyorum...

1 yorum:

Talisman dedi ki...

Ah o annelerin aynı anda sarıldığı anlar.. Unutulmaz. On yüz bin şey unutulur o unutulmaz. Hiçbir zaman da küllenmez, ne zaman kaldırsan kabuğu kanar.. Kaldırmamalı belki ya da öyle işte bilmiyorum.