Pazartesi, Ağustos 17, 2009

yürüteç

haftanın en az beş günü vuruyoruz kendimizi yollara. her çıkışımızda 6,5 kilometreyi deli gibi yürüyoruz. eve döndüğümüzde bir çeşit terapiden çıkmış gibi oluyoruz. evimizin civarındayken her an denizi görecekmişiz gibi geliyor. rüzgar çıktı mı denizin dalgalandığını bile hissediyoruz. sanki bitmeyen güzel bir tatildeymişiz duygusu her şeyden güzel.



eve dönünce her yer parlak renkli eşyalarla doluymuş gibi geliyor, sürekli çikolata yiyormuşuz gibiyim. ne bileyim. hayatımızı adam ediyor, mutlu oluyor, tatsız hisleri, fikirleri filan fazla düşünmüyoruz.. kötü etkiler uzun sürmüyor.. iyileri sık sık hatırlatıyoruz birbirimize.. garip, eskisi gibiyim sanki.. eskiden olduğum beni yenilemiş pırıl pırıl yapmış gibiyim..



hayatın alnından öpesim geliyor bazen.. tatsız anılara bile aferin diyor, selamet diliyorum sevmediklerime.. zira herkesin arasına karışıyor onlar da. Ve sevdiklerimden gayirisi umrumda değil.. işte nasıl desem, diğerlerinin varlıklarını hatırlamıyorum bile..



sevdiklerimi sevindirmeyi seviyorum.. hediye vermeyi ve almayı, kafamda mutluluk tasarlamayı, ne bileyim hakikaten içimden gelen olmayı seviyorum.. dahası yok işte.. şimdi kafası güzel ben, yarın olur depresyondaki ben.. mühim değil.. geldiği gibi gidiyor işte..



yürüyorum, güzelleşiyorum.. bol oksijen, bol zihin açıklığı, biraz daha bol oksijen sarhoşluk getiriyor herhalde.. iyiyim böyle.. okuduğum herkesi çok seviyorum bir de.. bir sürü isim var aklımda.. sessiz sessiz okumak mutlu ediyor.. oradaymışım gibi geliyor.. ama isimlerini burada yazınca sanki bu yorum alışverişleri , yorum ziyaretleri kadar tatsız olacakmış sanki.. o yüzden susuyor sessiz sessiz okumaya devam ediyorum.. ben onları biliyorum ya uzaktan, onlar da beni biliyor sanıyorum.. blogları seviyorum.. hakikaten seviyorum..

4 yorum:

yazana dair dedi ki...

çikolatayı fazla kaçırmış olabilir misin :)

sherlotte holmes dedi ki...

ben de aynı şeyden şüpheleniyorum :)

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

"Hayatın alnında öpesim geliyor bazen" Ne güzel cümle...

sherlotte holmes dedi ki...

aslında "güzel bi his" bu, belki o yüzden cümleye dökülmüş hali de güzel oluyordur :)