Çarşamba, Mayıs 27, 2009

mitoz

geliyor, gidiyor, geliyor, gidiyor... bu ritmik hareketin ardından beynime tonlarca yumurta bırakılıyor. yumurtalar olgunlaşırken onlara yenileri de ekleniyor. eşeyli üremeden sonra bir de mitoz başlıyor. beynimdeki kalabalık artıyor, geliş ve gidişler hızlanıyor...

henüz delirmiyorum, kalabalığın arttığını fark edince tüm çocuklarımı sahipleniyorum. hep beraber, topluca delireceğimiz günü bekliyorum. birlikte delirince her şeyin normale döneceğinden de adım gibi eminim. bu yüzden sabırsızlanıyorum...

3 yorum:

Volkan Kemal dedi ki...

eski yunanli bir dusunur " olum geldiginde sen orada olmayacaksin; o nedenle korkmaga gerek yok" demis...iyi mi? iyi..
delirince sen sen olmayacaksin; nede ben ben olarak kalacagim.. sen, sen olmayinca mesele yok demektir...beynindeki yumurtalarin catlama zamani geldiginde; onlarla yumurtasi sarisi.. veya gobek bagini koparmalisin... birak istedikleri yere ucsunlar; orada tunesinler tuneyebildiklerince; ozgurlessinler; ozgurlesebildiklerince...o zaman "normallesmenin" ne menem berbat. boktan bir sey oldugunu anlayacaksin...normallestiremediklerimizden olanlar sana alik alik bakacak...
"Deli deli tepeli; kulaklari kupeli" bagrismalari icinde; kaz adimlariyla yuruyup, seni kutsayacak mahallenin cocuklari...
"Keciyi kacirmis" diyecek, kirli perdeler arkasinda, sana imrenerek bakan evde kalmis kizlar...
Digeri. "kara sevdaya tutulmus! bihaber dolasir , konusur uluorta sansurcubasidan korkmadan"
deyip ic cekecek...
yasasin delirme moduna girdigini kavramak!

sherlotte holmes dedi ki...

normal ne ki... :)

Volkan Kemal dedi ki...

norm-al..olcuyu al/carp/bol/topla/cikar/dokuzbilinmeyenli denklemin sonuna ekle ve tekrar bana geri ver demek:-)
yurttasa gore devlet ne kadar "normalsa" tanriya gore insan o kadar a-norm-al..:-)
ikisi birbirine gore zit; ve birbirini yumurtluyor:-) Kuluckaya yatmayan olsun mu?:-))