Cuma, Mayıs 08, 2009

maranki reytingi

ekonomi mekonomi alanında sahip olduğu prof.luk unvanını kullanarak kendini tıp doktoru gibi sunan, televizyonlarda sadece "tarım bakanlığı"ndan onaylı yani "sağlık bakanlığı" onayı olmayan
eczacıların denetiminden geçmeyen "ilaç"larını tanıtıp duran bir adam var ki adını da yazayım ahmet maranki... bu adamın şikayet edilebileceği merci neresidir? rtük müdür? savcılık mıdır? o ilaçlarına "vallahi de billahi de bitkiseldir" onayı aldığı tarım bakanlığı mıdır? neresidir? her geçen gün daha çok korkmaya ve nefret etmeye başlıyorum şu durumdan. özellikle kadın programlarına hevesli anecikleri uyarıyorum ama benim uyarım kar eder mi? onu onla bunu bunla karıştırıp karıştırıp içerken bir şeyi düzeltip diğerini bozmazlar mı? yemin ederim ben bu adamı her gördüğümde o kanalları arayıp "bu adam tıp doktoru değil, sizin derdiniz karınız ne ki bu kadar insanın sağlığını riske atabiliyorsunuz, bu ne cesaret" diyesim geliyor... cidden napılabilir bu konuda ben düşünüyorum üzerine... profum ben zaten gel i böbreğini alayım da diyecekler yakında başka birileri. öfff öf!


ha bi de bu var, mis gibi yazılmış işte benden önce


http://benbugunbunuogrendim.blogspot.com/2009/03/lahana-diyeti.html

1 yorum:

Volkan Kemal dedi ki...

"tip doktorlarinin" sarlatanlardan farkinin cok az oldugu, "hipokrat" yeminin unutulageldigi bir alemde yasadigimizn farkinda olmaliyiz.. Tip doktorlarinin uluslararasi hangi ilac sirketinin promosyon aracina/reklam tablosuna donustugunu, bu isin icinde olupta, bikkinlik getirenlerden dinledikce/okudukca.. sarlatanlara pek kizasim gelmiyor..
Genelleme yapmak istemem ama; hastanelerdeki "dikkatsizlikten" kaynaklanan olum oranlarina; yanlis kesilip bicilen kol/bacak olculerine istatitiksel acidan bakinca; sarlatanlara pek kufredesim gelmiyor...insan sagliginin parayla degis-tokus edildigi bir alemde...sarlatanlar umud dagitirken; onlara gulup gecmemek elde mi?