Cuma, Mayıs 08, 2009

Devrim Arabaları

böyle şeyleri çok yazmıyorum, yazmayı sevmiyorum da aslında. ama bunu söylemek zorundayım...

devrim arabaları'na gösterime girdiği ilk dönemde gitmiştim. iyi ki gitmişim ki hala içimde bir heyecan ve acıyla bir şeyler söylemek istiyorum. bu ülkede iyi yapılan hiçbir iş cezasız kalmaz dese de film, bari bunu söyleyen adamları daha çok söz söyleyip kendilerine inandırmak için izleyin. lütfen izleyin...

bu filmin hemencecik gösterimden kalkmasına, kimsenin izlememiş olmasına o kadar üzülmüştüm ki... sonrasında ıssız adam gibi ne dediği belli olmayan, hem bir sinema filmi hem anlatım hem de oyunculuk açısından son derece kötü abuk subuk filmin rekorlar kırması, dilden dile dolaşması... sanırım bu cümleyi tamamlayamayacağım ben...

sadece...
bu adamlar "bir şey" anlatıyor. bu adamlar "bir şey yapma" arzusu uyandırıyor...
kendimize daha fazla yabancı kalmadan, üstelik yorulmadan ve dahi keyif alarak bi işin ucundan tutabileceğimiz bir fırsatımız varken...
lütfen izleyin...

filmin gösterildiği salonları ve seanslarını bile koymuşlar sitelerine, bir göz atın...
http://www.devrimarabalari.com/seans.htm

ya da belki mis gibi oyuncular çeker ilginizi...
http://www.sinemalar.com/oyuncular/15159/Devrim-Arabalari/

2 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

annemlerdee beğenmiş.bana da sen taa ne zaman tavsiye etmiştin. izleyeyim en kısa zamanda.
öptümm

sherlotte holmes dedi ki...

benim bir daha izleyesim var...

çok güzel hakikaten...