Çarşamba, Nisan 22, 2009

deli

sürekli taşınan bir iç sıkıntısı, üç günde bir gelen baş ağrısı, mide bulantısı, saçma sapan halsizlik... biliyorum ki saydıklarımın tamamı psikolojik bir saksıda büyüyor. demek istiyorum ki bu iç sıkıntıları -kendilerine sanrı filan da diyebilirim rahatlıkla- benim sonum olacak. "aha işte yine oturdu göğüs kafesime bir fil" ile başlıyorum. sonra sırayla tüm ailem geçiyor aklımdan. bu boşluk yavaşça, çaktırmadan deliliğe götürüyor herhalde... belki de oradan geliyorum ve bu değişikliğe yabancı olduğumdan aklımı kaçırdığımı sanıyorum.

6 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Ben de zaman zaman dünyanın akışına kapılıp gitmenin ve mutlu olduğun yanılsamasının mı yoksa tüm bu olan biteni saçmalıklar bütünü olarak görüyor olmanın mı delilik olduğunu merak ederim. Bunu merak etmek seçmek üzere durduğun bir yol ayrımında durmak gibi. Deliliğin eşiği sanki. Eğer eşikse ben şu an eşikte durmuş bekliyorum.

sherlotte holmes dedi ki...

bense bir eşiğin yakınında olduğumu biliyor ama hangi tarafında durduğumu kestiremiyorum...

Volkan Kemal dedi ki...

aydan atlayan kedi ve holmes,

birakin simdi esikte besikte kalakalmayi.. atlayacaksaniz atlayin..o tarafa, bu tarafa bir sey farketmiyor...
atlamak, oturup sayiklamaktan bin kat iyi gelir...
at kendini denize, hic olmazsa gumusi pullu bir balik ol...

veya kendinle verdigin savasta yenilmenin onulmaz hazzini tad...
vazgec icindeki o benden...oldur onu ve yeniden dogacaksin .. bak ozaman hersey yerli yerine oturacak..
sirtindaki tum kirler arinmis olacak....
mizmizlanmayi birakip;
sevgiylekalin ikinizde..

Brajeshwari dedi ki...

yol seni seçtirir gitmen gereken tarafa :)

sherlotte holmes dedi ki...

@volkan kemal
mızmızlık doğarken yapışmış benim üzerime, bırakamıyorum :)

@brajeshwari
seçtiriyor da seçtirmesine, bazen uzatılan şekerlere çabuk kandığımı düşünüyorum ben :)

Volkan Kemal dedi ki...

siginacak limanlar ara dururuz hicliklerimize...dogarken yapistirilmis oldugunu kabullendiklerimizi hosgoru ile sarmalar dururuz...
dogarken sanaa verildigini kabul ettiklerini yasarken degistirereme tembelliginden kurtulamiyorsan, neden yasiyorsun bre mubarek:-))?

Bu soruyu kendime sormadigimi mi saniyorsun?
sevis;
sevgiylekal