Perşembe, Mart 12, 2009

seni seviyorum hala bazen...

çok mutsuz olduğumda ya da korktuğumda üşürüm ben. titrerim durduk yere. ellerim soğur hemen, kalın çorapların içindeki koca ayaklarım buz gibi olur. içerde bir yerde buzdolabının kapağı açık kalmış sanırım her defasında. ısınmazlar bir türlü. pek kimse bilmez...

yatağa yatınca hemen uykuya dalamam ben. eskiden yer ve zaman fark etmeden uyur, uyanmak bilmezdim. şimdi öyle zor ki. geceleri yattığım yerden uzun uzun dışarıdaki sesleri dinlemek. evin gürültülerini dinlemek. paranoyaklaşmak. bunların hepsinin birbirini bıkmadan takip edişine tahammül etmek. kendimi yoruyorum. pek kimse bilmez...

birini, bir yeri, bir şeyi çok sevince ama en çok heyecanlanınca ağlarım. aslında ağlamak da sayılmaz. gözlerimden akar durur yaşlar. ben heyecandan elimi ayağımı nereye koyacağımı bilemem. bunu da pek kimse bilmez...

çok çabuk sinirlenirim. her şeye sinirlenebilirim. belki de en çok, sinirliyim. kelimelerimin sonu sert vurgularla biter. çirkin küfürler eder, abuk subuk tepkiler veririm. bunu herkes bilir. herkes beni öfkeli bilir... yalan değil ama önemli de değil diye düşünürüm... onların bildikleri benim bilmelerini istediğimden fazlasına geçmelerini önlediği için beni mutlu eder... işte bunu hiçkimse bilmez... ki zaten bunların hiçbirinin bilinmesi gerekmez...


"Seni seviyorum hala bazen/Biliyorum bu yeterli değil/Buralarda herkes kazanır ya da kaybeder/Bana sahipsin ya da değil/Üzerimden bulutlar, bulutlar geçti/Gözlerimden yağmurlar aktılar/Üstüne üstüne/Beni sevdin/Öyle dedin, öyle olsun/Duvarların vardı/Öyle dedin, öyle olsun/Akşam olunca tüm gölgeler kalkardı/Sen yanımdayken her şey çok kolaydı/Zaman geçti yan yana çok uzak durduk/Kalplerimizi söylenmemiş sözlerle doldurduk/Bir akşamın kalbinde bıraktım seni/Dönüp arkama bakmadım, terkederken seni/Gözlerimde yaşlarla/Ve sen bunu görmedin, ve hiç bilmeyeceksin/Seni seviyorum hala bazen/Biliyorum bu yeterli değil"
(asfaltdünya)

7 yorum:

Pırıltılı cadı dedi ki...

ellerim sogur demıssın ya, bende oyleyımdır, mutsuzluktan degıl, sinirli oldugumda bu tepkılerı verırım, sanırım hepımızde hıckımsenın bılmedıgı cokseyler oluyr ıcımızde.
bosver bılsınler senı osekılde, benıde. onemlı olan bızım kendımızı bılmemız.
sevgiler:)

Sevgi Küçük dedi ki...

canımsın sen benimmmmm

Volkan Kemal dedi ki...

ellerimi kaybediyorum
yüzünde gezinirken gözlerim

dilimi kaybediyorum
sessizliğine gömülünce sözlerim

kayıplar ülkenine açtığım yelkenin
rüzgarı olamazsın biliyorum

biliyorum demirleyeceğim sarhoş sahillere benimle çıkamazsın
açamazsın yeni bir harita
pusulasız serseri
gemime benim..

sherlotte holmes dedi ki...

@pırıltılı cadı: kendini bilebiliyorsan o da güzel :)

@ablacık: öperim ki çoook!

@volkan kemal: haritasızlık da güzeldir bazen... kimindir bu şiir?

Volkan Kemal dedi ki...

benimdir bu siir.. digerleri gibi uzatarak, keserek, egerek, bukerek dilimi diline dolayarak yazar giderim iste boyle ben..
vk
http://tagore97.blogspot.com/

moon dedi ki...

yüreğinden geleni yazmak zordur hep ...üç noktalar olur ...ve ben severim o ...üç noktaları

sherlotte holmes dedi ki...

hoşgeldin moon :)