Çarşamba, Mart 18, 2009

ay

30 yıl geçirmişsin dünyada, ben sadece son 5'ine şahit olmuşum mesela... ama nasıl olur da hatırlarım ben ondan çok çok öncesini? sanki sen giymişsin kısacık şortunu, annen takmış askılarını, ayağında çorapların, çoraplarının altında spor ayakabıların... tırmanıyorsun tepeye doğru bir elinde sopa, bir elin topraktan destek alıyor, koşturuyorsun, ben yeni gelmişim dünyaya ama oradayım sanki, bu nasıl oluyor?..

senin anılarını hatırlıyor, senin çocukluğunu seninle geçiriyorum, seninle büyüyorum, benden öncesinde dair anlattığın her anıda ben de varım... yoktum biliyorum ama varım... anlayamıyor olsam da bunu seviyorum... bana yeni anılar kazandırmanı, geçmişte de hep beraber olmayı seviyorum...

iyi ki doğdun...
iyi ki varsın...

2 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

durmadan ağlayan minik bebek eve geldiğinde korku dolu gözlerle anneme baktığımı hatırlıyorum; bu benim sipariş ettiğim kardeş değildi ki?!
30 yıl oldu değil mi? dile kolay..
ben "abim" geldiği zaman -3.5 yaşındayım tabii ;)
bugün en çok şunu yapmak istedim ona: nolddduu?? otuz olmak nasılmış??
az çektirmedi bana senin o kocan!! :D
hepinizi öpüyorum
iyi ki doğdu iyi ki var iyi ki seni hayatımıza kattı ve iyi ki varsın

sherlotte holmes dedi ki...

"iyi ki"leri seviyorum...
sen de iyi ki varsın canımız ablamız...