Salı, Şubat 03, 2009

bilmediklerime

tuhaf olan şu ki, insanlar anlattıklarımı dinliyor, neredeyse benim kadar ciddiye alıyor ve bunları benimle paylaşıyorlar. şaşırdığım ciddiye alınmak değil ama dost olmadan bu denli ciddiye alınmak bana ezber bozduruyor. ezber bozmayı seviyorum. bildiklerimi yıkmayı, başka yerlere bildiklerimden tamamen farklı yeni binalar dikmeyi çok seviyorum. bu yüzden çoğu zaman hayatımı kendi kafamı karıştırmaya adadığımı düşünüyorum...



bir de sanırım bu "bina" meselesine takıntılıyım...
bütün hayatı bir bina inşaatıyla açıklayabilirmişim gibi geliyor...
öyle mi, bilmiyorum...

8 yorum:

Basak dedi ki...

Eh bir bakıma öyle. Bina için çizdiğin proje, kullandığın malzeme, gün be gün koyduğun tuğlalar binanın görünümünü, sağlamlığını belirleyecek.
ezber bozmak iyidir, bozdurmakta.

sherlotte holmes dedi ki...

sonra binayı yükseltmek için seçtiğin alan, zemindeki kaymalar...

Basak dedi ki...

o da var, ama biraz zemin etüdü ile o sorun da aşılabilir. Mesela bataklık üzerine göz göre bina inşa edilir mi?

Volkan Kemal dedi ki...

Ezber bozmaya niyetli olan; eskimis binalara sakinmadan kazma vurabilmeli; yenisinin eskisine benzememesi icin ise; yikintilari kuracagi "yeni" binada tekrar kullanmamali..
Tabularla mucadelenin baska yontemi var mi bilmiyorum..?
Dostlukla
Adsiz Vesaire:
http://volkankemal.blogspot.com/

sherlotte holmes dedi ki...

başak
***
peki ya yandaki bina seninkinin üzerine yıkılırsa...



volkan kemal
***
aslında sadece tabular da değil. mücadelenin yöntemi bu belki, yıkmaktan ve tekrar başlamaktan korkmamak...

Basak dedi ki...

O zaman "felaketzede" olarak yıkıntının altından çıkmanın yollarını arayacağız. Pes etmeyenin kazanma ve başarma ihtimali çok yüksek. Üstelik enkazdan çıkmayı beceren, kısa süre önce enkaz altında kalanla aynı kişi de olmayacaktır. O an farkında olamasa da "kapasite arttırımı" yapmıştır. Unutma. binayı yapan da sendin. Eski tecrübeden öğrendiklerinle yeni bina yapacaksın, başka yerde başka malzemede. bu sefer komşuyu seçerken de dikkatli olacaksın tabi:)

sherlotte holmes dedi ki...

kesinlikle :)

ben olasılıkları değerlendiriyordum sadece :)

çok teşekkürler bu güzel mesajlar için başak... hakikaten hepsi birbirinden çok hoşuma gitti sağolasın :)

Basak dedi ki...

ben de sana teşekkür ederim, beni düşündürdüğün ve bunları kendime de tekrar hatırlatmama sebep olduğun için:)