Cumartesi, Kasım 29, 2008

mağdur/belki/memur

kafam o kadar karışık ki, sadece gülmek istiyorum. önce de demiştim ya, gülmekten başka bir şey yapmak istemiyorum. mesela düşünmek, kafa yormak, ölçmek biçmek tartmak... hiçbirini istemiyorum... dün akşam ankara'yı ziyaret eden komedi dükkanına gidip, bir iki kahkaha satın almak bu yüzden güzeldi. bir kez daha fark ettim ki aradığım tam olarak buydu...
öyle bir zamanın, kararın kıyısındayım ki... hayatımın kalan kısmını bir kalıba almak, içini istediklerimle doldurmak için nereden nasıl yürümem gerektiğinden emin olmaya çalışıyorum... aklımdan bundan başka bir şey geçiremiyorum...
bir vakittir aklımda olan şeyleri, 10 gündür netleştirmeye çalışıyorum. neye ne kadar vakit ayıracağım, neleri geride bırakıp yanıma geride kalan neleri alacağım, hepsini tek tek sıralamaya çalışıyorum. tüm ihtimalleri gözden geçirip, hepsini ölçmeye çalışıyorum. ama bunu hiç istemiyorum. sadece gülmek, üzerine düşünmeden gülmek, üzerine düşünmeden konuşmak ve dinlemek, üzerine düşünmeden koşturmak istiyorum...

insanın memuriyetle olan mesafesi bu kadar karıştırabilir mi kafasını?
karıştırıyor işte. konunun bir süre için hayatımın odağına gömnüleceği ve sonra da oradan kafasını uzatacağı aklımın kıyısından geçmezdi... oluyormuş...

bir kez daha...
"şimdi sadece gülelim içinde başka bir şey olmasın ve mümkünse üzerine düşünmeyelim."

Hiç yorum yok: