Pazartesi, Kasım 10, 2008


geçen gün bir şey oldu. canımın artık daha fazla sıkılamayacağı bir anda "ee neymiş bakalım" diyerek dinlemeye başladığım bir grup beni keyiften keyfe sürükledi. luxus'la tanışmam heyecan vericiydi. blues'den anlamam. oryantalden de... aslında müzik söz konusu olduğunda lezzetinden anlarım sadece. ben o herkesin bildiği tanımları bir türlü öğrenemem mesela. önce dinler sonra sever sonra öğrenirim ne olduğunu. fusion sevdiğimi de eren kazım akay'ın şarkılarından öğrenmiştim mesela... her neyse...

tanıştığım bu grup, bu adamlar, ilk önce bildiğim bir şarkıyı hiç düşünmediğim bir şekilde bana dinletip, bir de üstüne sevdirince ilk hissim hayranlık oldu. "neden saçların beyazlamış arkadaş" bu kadar güzel ve hareketli söylenebilir miydi onların yerinde başkası olsaydı, bilemiyorum. ruh halimi baştan sona değiştiren luxus'un yazdığı söler, yaptığı müzikler hakikaten harika.

güzel ve neşeli olup sulu olmayan, müthiş eğlenceli şarkı sözleriyle dolu hiç de boş olmayan şarkılar yapan bu adamlara hakikaten saygı duydum. şimdi dinleyip, tempo tutmadan duramıyorum. çok az zamanda çok az müziği bu denli severek öneriyorum...

yani...

ciddiye alın beni, sitelerinde şarkıları da var sanıyorum
sevmezseniz zaten bir daha dinlemezsiniz :)

www.luxusorientalblues.com




not: klarnet çalan elemanın orada duran dişi kişi olduğunu da belirtmek istiyorum. mis gibi çalıyor...

2 yorum:

Reçelli Ekmek dedi ki...

Tanıştırdıgın için çok teşekkürler birazdan çıkıp gördügüm ilk müzik markete cumburlop dalıcam :)

sherlotte holmes dedi ki...

ben de luxus'a teşekkür ederim :)

sevdi,yseniz seviniriz efenim

ben yakaladığım herkese bulaştırıyorum bu güzelliği :)