Cuma, Temmuz 04, 2008

karaca

gözlerim doluyor. gözlerim doluyor. gözlerim doluyor. sanki başka hiçbir şey olmuyor da sadece gözlerim doluyor. mutluyum, mutlu olduğumu düşünüyorum. gözlerim doluyor. düşünme işini uzattığımda içim acıyor. gözlerim doluyor. dediğim gibi, sanki başka hiçbir şey olmuyor.

babamdan bana kalan, sesini bile yıllardır duymadığım yine de bir yerlerdeki varlığıyla hayatım boyunca babamın kokusunu duymama yardım eden biri var. adı, kendi öyle güzel, öyle canım ki. o gün kimse gelmese bile o orada olsun. ben sarılayım. sanırım son günlerde en büyük dileğim bu. dün bunu sadece annemin ve abimin anladığını, anlayabileceğini düşündüm. annem "o da oradaymış gibi hissedecek" diyene kadar ben bu cümleyi kurmaya ne kadar çekiniyormuşum meğer. içimde her şey o kadar karışık ki...

eskisi kadar konuşmuyorum. eskisi kadar anlatmıyorum. fark ediyorum ki anlatmaya başladığımda hemen sıkılıyorum. bazı şeyleri söylemekten sırf anlatmak istemediğim için vazgeçiyorum. bazen birinin sesini duyuyorum telefonda, cümleleri uzatamıyorum. düğümleniyor boğazım ve gözlerim doluyor mesela. cümlenin kıçı ve başı bambaşka yerlerde. bunu karşıdakine asla belli etmeyecek kadar profesyonelleştim. dün de öyle oldu mesela. öyle oluyor hep. konuşamıyorum. bazen konuşuyor, küfrediyor, susuyorum. dinlemekle ilgili bir sıkıntım yok. hatta dinlemek öyle huzur verici...

o memlekete gittiğinden beri burada eksik bir şey var. işten çıkınca istisnasız her gün bir an "napıyorum" diye düşünüyorum. her iş çıkışı onu görmüyor olsam bile öyle büyük bir boşluk kaldı ki. bazen sadece onu görmek istiyorum. kimse olmasın. salçalı makarnaya sarımsaklı yoğurt dökelim. tencerenin hepsini mideye indirip sonra sızlanalım. karşılıklı kanepelerde uyuklayalım. bir şeyler konuşalım ya da konuşmayalım birbirimizin orada olduğunu bilerek uykuya dalalım. her şey her zamanki gibi olsun. canı yanmasın. şaklabanlık yapayım ben... olmuyor... gözlerim doluyor başka da bir şey olmuyor.

2 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Şarlotummmmmm
Ben yarın uzun bi tatile gidiyomm:/
Yazılarını çok özlüycemmmmm
Ama seni daaa çokkkk:(

sherlotte holmes dedi ki...

biyocum teşekkür ederim ve bilmukabele :)
iyi dinlen, huzur ve sağlık depola, öyle dön :)
öpüyorum...