Pazartesi, Nisan 14, 2008

pippa bacca -adın ne güzel...ne güzel adın

allah hepimizin belasını versin. belki verdi bile. bizi bizimle bir arada bırakarak çoktan verdi... o kadar utanıyorum ki seni hunharca sürüklediklerini duyduğumdan beri. şaşırmayanlara şaşırıyorum. siz şaşırmadıkça daha çok kadın, daha çok güzel kadın, daha çok "insan" mezarlara saklanacak diyorum. ben, sen kaybolur kaybolmaz aklımdan bunlar geçtiği için utanıyorum. sadece bu ülkeden değil dünyadan, yaşam nedenimden, nedenim olmadığını fark etmekten, saçma sapan hayattan utanıyorum. ne diye susuyoruz. ne diye zaten belliydi diyoruz. ne diye "neden geldin buralara yahu kadınım" düşünüyorum. gelmeliydi ve gitmeliydi de buralardan pippa. biz de "bi deli geldi ve gitti" demeli, gülümsemeliydik mesela. ulan hepimiz aynı bokuz işte be! nasıl bu kadar kaybettik ruhumuzu da nasıl kanıksadık her şeyi... allah belamızı vermiş bile... bizi bize vermiş, daha ne olsun işte...

ben, özür dilerim pippa...
ben kendimi affetmedim ama özür dilerim...
affetmek istemiyorum, doğrusu affetmeni de...
ama özür dilerim pippa...

Hiç yorum yok: