Çarşamba, Şubat 27, 2008

ziyaretçiler (korku filmi formu değil)

sanırım terry border ayağını sürüdü...
bir sürü ülkeden hücum oldu bloga 5 dakikada şok geçiriyorum :)

ABD 17, Malezya ve Hindistan 6, İtalya ve Fransa 4, İspanya, Almanya ve Finlandiya 3, Tayland , Polonya, İngiltere, İran, Singapur, Japonya, Romanya 2 ve İsveç, Avusturya, Hong Kong, Meksika, Endonezya, İsviçre, Portekiz, Hollanda, Brezilya, Dominik Cumhuriyeti, Kanada, Tayvan, Yunanistan, Yeni Zellanda, Sri Lanka ve Avustralya 1 ziyaretçiyle buradaydı az önce...

enteresan şeyler tabii bunlar :)

2 yorum:

Biyo dedi ki...

Türkiye'ye 1 daha ekle!

Terry Border ney?
Ben yine neyi kaçırdım yahu:/

sherlotte holmes dedi ki...

eheh
aslında bi şey kaçırdığın yok da...

terry border bi alttaki postta bahsettiğim benobjects'in yaratıcısı...

fakat bu arada o bir anda gelen bir sürü yabancı ziyaretçinin aslında terry ile ilgili olmadığını sonra fark ettim google analitics sayesinde... onlar blogger'ın yeni blog habercisinden yönlendirilip gelmişler...

bu da böyle bi şey :)

bi daha hoşgeldin biyo :))