Salı, Şubat 19, 2008

"oku"

geçenlerde google reader denen nane'yi kullanmayı deneyip sonra vazgeçmiştim. akabinde gregor samsa'nın konuyla ilgisiz sayılabilecek bi yorumuyla yeniden girdim, takip ettiğim bütün blogları ekledim -ki 50 kadar blogmuş çüş dedim kendi kendime... biraz kurcaladım kırık ingilizcemle anladım çözdüm ertesi gün girdiğimde türkçe olmuştu... anlamadım... hayır madem türkçe olacaktın ne diye bana zorluk çıkardın... hayır madem zorluk çıkarıp sonra türkçe olabiliten yükselecekti ne diye önceki gün dil seçeneklerinde göremedim ben türkçeyi...

neyse diyeceğim, google reader iyidir. hakikaten süper kullanışlı bir araç. ki google'yi çok seviyorum, tüm ürünleriyle beraber. patrona yalakalık yapmak gibi oldu bu ama olsun. not düşeyim dedim.

3 yorum:

Biyo dedi ki...

Ben de bloglinesimi seviyorum.

Yeni yazıları biriktirince çörek otu serpilmiş gibi olan haline bayılıyorum.

sherlotte holmes dedi ki...

biyocum bloglines'e de şimdi göz attım. o da çok kullanışlı görünmekle beraber...

yaa ben bu olayları keşfetmekte niye bu kadar geç kaldıııım :(

tolga özkurt dedi ki...

yok yok googlereader, bloglines'i dover :) ikisini de, kullandigim oldu, ondan diyorum yani.