Salı, Şubat 12, 2008

hayır

çok gerginim. karar saatlerini beklemek hep çok zor olur zaten, bu bana has bir hissiyat değil. aslında şimdi düşündüm de hislerim hepsi kendine ve hissedene has. her neyse bunu daha sonra tartışmak üzere bir kenara koyuyorum.
ne diyordum, herhangi bir kararı beklemek çok güç. güç, çünkü bir sonraki adımının seni yönelteceği olası yönleri az çok canlandırsan da gözünde, hangi adımı atacağını ve o adımın seni nereye götüreceğini karar verilip, o adımla başbaşa kalana kadar bilemiyorsun. karışık mı oldu? demek istediğim, kafandaki tasarımların hiçbiri duyacaklarınla oluşacak düşüncelerini, hislerini ve koşullarını karşılayamaz. sen "bunu bekliyordum" desen dahi asıl beklentin en iyi ihtimalle duyduklarına çok yakın bir şeydir. ama kabul etmelisin ki asla birebir karşılayamazsın. duyduklarını tasavvur etmiş olsan bile mesela o kadar üzüleceğini/sevineceğini vs tasavvur edememişsindir. hadi bırakalım bilmişliği, şaşırdığın olmuştur muhakkak...
şimdi benzer bir durumun içindeyim. ne duyarım, ne derim, ne karar veririm bilmiyorum. aslında dün akşam bilmek, tasarlamak ve tüm olası durumlar karşısında söyleyecek bir cümleye sahip olmak istiyordum ama bu beni öylesine gerdi ki vazgeçtim. şimdi sadece midemdeki yoğun ağrı beni kusturmadan bu işkence sonlansın istiyorum.
duyacaklarım... her ne duyarsam ve ne karar verirsem vereyim yoluna girecek/yolunda gidecek umarım. dilediğim tek şey doğru hareket edebilmek, doğru seçim yapabilmek, doğru cümleleri kurabilmek. gerisini önemsediğimi söyleyemem. elimden geleni yaptığımı bilmek rahatlatacak içimi. "keşke onu da deseydim" gibi büyük ve geçmek bilmez bi bulantıya düşmek istemiyorum.
verilecek karara ilişkin yapabileceğim her şeyi yaptığımı ve bu konuda rahat olduğumu söyleyebilirim. ama bunun farkında olan tek kişi bensem o zaman canım sıkılacak gibi. canım sıkılacak ama o zaman vazgeçmekte/gitmekte tereddüt etmeyeceğim en azından bunu biliyorum. dilerim "hayırlısı" neyse o olsun...
bu cümleyi seviyorum. çünkü bazen gerçekten neyin nasıl bir kapıyı kapadığını, nasıl bir kapıyı açacağını kestiremiyorum. dediğim gibi... dilerim "hayırlısı" neyse o olsun...

2 yorum:

Maybe. dedi ki...

yor-ulmayalım.

sherlotte holmes dedi ki...

yor-ulduk bile...

hoşgeldin maybe...