Çarşamba, Ocak 02, 2008

s'onsuz


badem'i nasıl sevdiğimi bilen bilir...
dün gece radyoda özlem tekin'le birlikte grubun solisti mustafa'nın sesini duyunca şaşkınlıktan, sevinçten oturdum kaldım öylece. bu güzel adamlar yine çok çok güzel bir şarkı yapmışlar. ben zaten bunu yapacaklarını biliyordum, yani daha ilk dinleyişimde beni yine aklımı alacaklarını, yine samimiyetlerinden bir şey kaybetmeyeceklerini biliyordum. ama bi şarkı da bu kadar mı güzel söylenir yahu... bir de klip çekmişler özlem'le düet yaptıkları kalpsiz isimli muhteşem şarkıya ki o da ayrı bir olay zaten.
böyle bir garip haller düşmüşken üzerime öyle güzel bir haber ki bu albüm benim için, birçoğuna saçma gelecek kadar moral verici yani. bu adamları hakikaten bir başka seviyorum ben. ne güzel adamlar. ne güzeller...
yeni yılın ilk girişini badem'le yapmış oldum böylece. yersiz huzursuzluklar yerine güzel bir notla koyulmuş olduk işe.

Kalpsiz'in klibi burada...

ikinci ayrılık/ zor geldi bana/ sensiz olmadı/ anladım geç olsa da
yalnız mısın sen de/ sensiz gecelerde/ hiç düşündün mü/ n'aparım diye
bir adım önüm/ sensiz gözükmüyor/ kalbimdeki düğüm/ sensiz çözülmüyor
yollardasın evsiz/ mutlu musun bensiz/ söyle bana sebepsiz/ biter mi aşk?
yollardayım evsiz/ bin dertliyim sensiz/ söyle bana sebepsiz/ affeder mi aşk?
eski sevgili/ merak edilmez mi/ beş senelik aşk/ unutup silinmez ki
korktum aramaktan/ başkası çıkar diye/ hep tanrıya sordum/ sen iyi misin diye
bir adım önüm/ sensiz gözükmüyor/ kalbimdeki düğüm/ sensiz çözülmüyor
yollardayım evsiz/ bin dertliyim sensiz/ söyle bana sebepsiz/ affeder mi aşk?
yollardasın evsiz/ mutlu musun bensiz/ söyle bana sebepsiz/ biter mi aşk?
nerdesin yine/ yolculuk nereye/ telefonda sesin/ ısıttı ya işte
sinirle topladım tüm eşyalarını/ n'olur almaya gelmeye/ bırak izlerin kalsın bende
kalpsiz
sen ağlama dedin/ hani dönecektin/ bir damla gözyaşımı/ silmeye bile gelmedin.

3 yorum:

Caón Demente dedi ki...

Happy New Yeeeaar!

sherlotte holmes dedi ki...

Thank u very very much Caón!
happy new year too :)

disconnectus erectus dedi ki...

tv'de denk gelmişti atlamıştım; senin yazdıklarını okuyunca daha dikkatli dinledim; evet methettiğin kadar varmış...