Pazartesi, Aralık 31, 2007

yıllanmak




"hadiiii yapma yeni yılsa yeni yıl. kendimizi kandırmayalım bi şeyin değiştiği yok, yarın aynı uyanacaksın işte" deme lütfen. tamam aptal gibi aslında böyle olmadığını söyleyip "aman da yeni yıl, yeni umutlar hobaaa" demeyeceğim. ama bunu şöyle düşün, diyete pazartesi günü başlamak gibi bi şey bu. yeni bi hayatı kurmakve sürdürmek için bi milat belirlemek gibi... öyle düşün...
hatta dur bi, dur... şunu da ekleyeyim de tam olsun; ben pazartesi günü başlayan diyetlerin hemen o gün sonlanmayabileceğini deneyimlemiş biriyim... hiçbi sözüme güvenmemiş ya da güvenmiyor olabilirsin ama bu milat belirleme hakkındaki sözlerime gönül rahatlığıyla inanabilirsin.

kimseye boş hayaller sunmam, kurdurmam, kurmalarına da kolay kolay göz yumamam. umut etmenin yeterli olmadığını ve harekete geçmek gerektiğini de bilirim. yine de umudun ilk basamak olduğunu inkar etmen aptallık olur, bunu da demiş olayım. tamam, kabul! yarın sabahki koşullarını gözden geçirince bi şeyin değişmemiş olduğu sonucuna ulaşacaksın elbette. yine de "sen", sen hepsinin, başı, sonu, ortasısın. hani istediğin yerde durup sonrasını çizebilecek hareket noktasısın. şimdi anlaşalım. bir noktada bırak kendini. sonra yarın uyandığında oradan devam et yürümeye. kolay olacağını söyleyemem. hiçbir şey kolay kolay bırakmayacak peşini, yakanı... yine de silkinip kurtulabilirsin kimisinden. kimisi de kuruyup düşer elbet bin-bin 500 adımdan sonra. bilmem anlatabildim mi.

özet: yeni yılın nesi yeni demek yerine bu yıl kendimi seviyorum demeyi öğren mesela. bi dahaki yılbaşında dönüp bakınca "evet yeni bir yıldı" dersin böylece. benim kendime öğüdüm olsun bu da. dileyen üzerine alınsın. dileyen "bi siktir git" ya da "sevgi pötürceği misin lan allahsız" desin.




son derece ilgisiz not: 2007'nin mayıs ayında başlamışım bu blogu karalamaya. ama çok geveze olmalıyım ki 243 girdim var... 243... vay be...

3 yorum:

TalismanDiyette dedi ki...

Üstüme alındım ben Sherlotte' çuğum ama halen huysuz ve uyuzum :)
İşallah kendimi olduğum gibi kabul etmek ve aslında ne menem birşey olduğumu anlamak yolunda adım attığım bir yıl olur.. Olsun, Allah her isteyene "peace of mind" versin.
Amin..

Sevgiler canım..

sherlotte holmes dedi ki...

aslında gönül rahatlığıyla üzerine alınabilirsin talismancım :)

tabii ki doğrudan seni düşünerek yazmadım ama çevremdeki hemen hemen herkesin -tamam itiraf edeyim başta ben olmak üzere herkesin- üzerinde benzer bir ruh hali var.

bazen neredeyse bütün çevremin böyle noktalarda kesişiyor olmasından kendimi sorumlu tutuyorum. daha da ileri gidip bu duyguyu ben yayıyor olabilir miyim bile diyorum.

ve bir sürü güzel insanın asık suratı, homurtusu, mutsuzluğu, kalp kırıklığı, güçsüz hisetmesi beni ciddi anlamda parçalıyor. parçalıyor çünkü kimseye ulaşamadığımı hissediyorum.

aslında canımın yanmasını neden bu kadar önemsediklerini, benimle kendimin arasına girmeye çalıştıklarını şimdi anlıyorum sanırım. önemsemek böyle bi şey olmalı.

bu yazdığım girdi de sadece bunun için aslında. ee biz seviyosak seni (ya da beni onu bizi işte herkesi), senin kendini yeterince sevmemen haksılık oluyo di mi :)

sevgiler...

uğrayan olursa şimdiden huzur dolu yıllar
tekrar ve tekrar :)

sherlotte holmes dedi ki...

ve amin :)