Cuma, Aralık 21, 2007

joker

kendimi anlatmaya çalıştığımda çuvalladığımı sanırım artık hepimiz biliyoruz. kendimle ilgili "doğruyu söyleyen" bi cümle kurmaya kalkıştığımda ya ağlamaya ya da çirkinleşmeye başlıyorum. sebep yüzleşmeyle ilgili korku mudur bilmiyorum ama bazen pause düğmesi arıyor ellerim. böyle vakitlerde her şey dursun, ben de o durağanlığa eşlik edeyim istiyorum. o kadar yorgunum ki. hayatımı düzene sokma telaşında atladığım bir sürü şey olmasından duyduğum korku, sevdiklerim için duyduğum korku, yoluna girmemiş ve girmeyecek olmasından endişe ettiklerim için duyduğum korku ve bu korkuların yarattığı kaos... baş edemiyorum sanırım. aslında baş ediyorum, bunu çok iyi yapıyorum ama bazen yorgunluğum yüzünden düşünememeye başlıyorum. hani uykusuzluğunun algını yamultması gibi bi şey işte. doğrusu mütemadiyen bir panik içindeyim. paniğimi gizlemek için harcadığım eme görmezden gelinemeyecek kadar yoğun, yine de ben bunu iyi beceriyorum. kimsenin ruhu duymadan sürekli bu nasıl o nasıl ve şu nasıl olacak diye düşünüyorum. yoluna girer diye umuyorum.

bi de son zamanlarda rahat vermeyen migrenimden kurtulmak istiyorum. bir vakitler botox iyi geliyor diyolardı. doğruysa eğer hem güzellik hem de ağrı meselesini aynı kefe içinde halledebilirim diye düşünüyorum. bi de majezik güzel bi şey fakat işe yaramadığı da oluyor.

bi yorumda demişim ki "Life is joker, but no joking matter"...
sonra bunu sevmiş Caón. ben de burada bi daha diyeyim dedim...



***
ziyaret-i şahane
sadece hoşgeldin yazısını okuyunca buraya yazamadığım tüm kelimelerin sebebini okumadan anlayacaksınız. bu ne güzellik, blog dünyası ağırlamaktan gurur duyacaktır eminim...
kuvvetle muhtemel nurgül'ün sitesi...

Hiç yorum yok: