Çarşamba, Aralık 26, 2007

huzurzamanhalka

canını sıkan her şeyi tek tek keşfeden kişi, bu her şeyi netleştirdiği vakit kendini daha iyi hissediyormuş. çünkü atılacak hiçbir adımın kayıp olmayacağına ikna oluyormuş. nitekim bende de öyle oldu.

aceleci davranmamak gerek, sakin olmak gerek ama neyi sevip neyi sevmediğini, kimleri öldürüp, neleri kırmak istediğini bilmek de gerek.

ciddi anlamda canımın sıkıldığını düşünecek kadar vakit bulamıyorum. vakit bulduğumda da bu tespitleri yapmış olmaktan mutluluk duyuyorum. böylece neye çözüm bulacağımı biliyorum. en güzeli bu. sorunu bul, kökünden kazı. oh be...

***kararlarımı huzura bağlayan çok sevgili anneciğe,
biradere ve sevdiceğe
teşekkür ediyorum
huzurlarınızda.


başka bir husus da şu, bir süredir aklımı feci halde taktığım orada burada arayıp bulduğum gördüğüm bi mevzuu var. stencil graffiti... benim çalışmalarını çok beğendiğim bi adam varmış. varmış diyorum zira sevdiğim çalışmaların hepsinin aynı adama ait olduğunu bilmiyordum. öğrenince mutlu huzurlu bi insan oldum. kendisini banksy olarak tanıyorum bundan böyle. ve evet hastası oldum iyiden iyiye sitesini gezince.

***bu keşfi sağlayan nisa hanıma ve zynp hanıma
teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum
huzurlarınızda.




sonra dün akşam bi film izledim cnbc-e'de "c.r.a.z.y." belki etkilenmem gerekenden fazla etkilendim ama... öyle güzeldi ki... burada da söylemek istedim. bununla beraber ben bi kim ki duk hayranıyım. ciddi anlamda... ve bu akşam yine cnbc-e'de "shi gan" isimli pek bi güzel başka bi filmi gösterilecek... ve ben bu hususta son derece mesudum... cidden...

***bazen içimi açan cnbc-e'ye de
teşekkür etmeliyim
yine huzurlarınızda.

8 yorum:

sherlotte holmes dedi ki...

Crazy, I'm crazy for feeling so lonely
I'm crazy, crazy for feeling so blue
I knew you'd love me as long as you wanted
And then someday you'd leave me for somebody new

Worry, why do I let myself worry?
Wonderin' what in the world did I do?

Crazy for thinking that my love could hold you
I'm crazy for tryin' and crazy for cryin'
And I'm crazy for loving you

TalismanDiyette dedi ki...

Ahhhhhhh canevimden vurdun beni Sherlotte.. C.r.a.z.y. benim için çok çok önemli bir film.. Bir kere çok çok sevdim, bir çok kez seyrettim ayrıca arkadaşlarımla ortak olarak çok sevdiğimiz ve müziklerine bayıldığımız, müziklerinin de anısı olan bir film. Ay anlatamadım ama coştum.
Banksy olayını da çok seviyom..
Zaman da güzel film :)
Onaylayıcın gibi oldum ama ne yapayım..

Ground control to major Tom..

sherlotte holmes dedi ki...

ne kadar güzel bir soundtrack bu. ayrı ayrı zaten çok güzel olan, bir sürü şey anlatan güzelim şarkılar biraradayken kocaman bir güzelliğe dönüşmüş. dinledikçe heyecanlanıyorum...

tam da bunları yazmak için blogger'e girince senin bu yorumunla karşılaştım talismancım. hissettiğin şeyi nasıl güzel yazdıysan aynı şeyi hissettiğimi hissediyorum şu an :)))

sabahtan beri crazy'nin müziklerini dinliyorum tekrar tekrar. bir kısmı bilip sevdiğim, bir kısmı sevdiğim ama kimin olduğunu bilmediğim bir kısmı da yeni keşfettiğim şarkılar. baştan sona muhteşem. gerçekten.

Nisa dedi ki...

Zynp ve nisa da size teşekkür eder sevgili Şerlot. Geldiğiniz ve kaldığınız için. Daim olsun.

Friedrich Camus dedi ki...

O kadar link koyduk Banksy diye zamanında, siz gidiyorsunuz Nisa'dan öğreniyorsunuz kuzum. Linklerimiz bostan korkuluğu mudur anlamıyoruz.. Şaka bir yana Banksy iyidir, hoştur; lakin çok loş ve boştur yahu.

c.r.a.z.y. nin bende de anısı var, benim neyim eksik. Gay bir arkadaş izletmişti. Gay bir arkadaşınız izletmesin..

Bu yorum da bir nevi selam olsun, hadi bakalım..

sherlotte holmes dedi ki...

nisa'm...

sherlotte holmes dedi ki...

frimus,
sesinizi duymak şaşırtıcı. insanlar sitenizde "n'erde bu adam" telaşındalardı bi ara. yaşıyor olmanız güzel tabi.
linkleriniz bostan korkuluğu değil elbet, gel gör ki ben dikkatsiz bi varlık olduğumdan, gözümden kaçar sık sık böyle şeyler. keşifler geç olsun, güç olmasın diyerek de bağlamak isterim :)

sherlotte holmes dedi ki...

çok özür dileyerek söylemek istiyorum ki; "zaman" ağzıma sıçtı.

daha önce izlemediğim filmlerindendi kim ki duk'un...

başta "ee yani" dedim, "uf ne klişe kızın napıcanı anladık zaten" dedim.
film bittikten sonra içimde hissettiğim acıdan olsa gerek, "ulan keşke uff bu ne dediğimde bıraksaymışım" dedim.
kim ki duk ne güzel bi insan.
ne güzel filmleri olan ne güzel bi yönetmen.
ve ben bunu bildiğim halde ihanet ettim filmin başında kendisine.
özür diliyorum huzurlarınızda.


*abuk bi şi daha eklemek isterim filmle ilgili biraz.
yani bu okuyacaklarınızı kötü niyetli insanlar söylemiş gibi algılamayın.
biz ailecek severiz çekik gözlüleri ve onların filmlerini.
hatta annemin alt yazılı filmlerden bi tek uzakdoğu kökenli olanlarına tahammül edebilir...
neyse...

spoiler
filmin bi yerinde kız kağıda bissürü seni seviyorum yazıyo üstüste. ama korece tabii... okunmayacak hale geliyo ama zaten ondan önce de korece az biraz karışık görünüyor malum. abim filmin sonunda geçen isimlere bakıp "her yere seni seviyorum yazmışlar heralde" diyo. gülüyoruz. evet biz boş muhabbetlere güleriz. hem güler hem de çok eğleniriz evet.
oh bu da böyle bi anımdı tadında anlatıp bu kadar rahatlıcamı bilmiyordum ya ohhhh :)