Salı, Kasım 06, 2007

rık/ık

bugün ilk defa ne yaptığımı bilmediğim halde yaptığım şeyden pişmanlık duydum.

hiçbir zaman doğru bir insan olup doğru hareket edemeyeceğimden korkuyorum. kendimi yanlış mı ifade ediyorum, kendimi ifade etmek için yanlış yollar mı seçiyorum yoksa kendimi ifade etmeye çalışmak yerine sadece tavır mı takınıyorum kestiremiyorum.

hayal kırıklığına uğradım. bu defa sadece kendimle ilgili de değil üstelik. bunu neden bu kadar sık hissetmeye başladım? ne oluyor bilmiyorum. yoluna girdiğini sanarken yolunda gitmediğini kanıtlamaya çalışan bir sürecin içinde neler olduğundan nasıl emin olabilirim? (ne kötü bi cümle) .. donup kaldım. hareket edemiyorum. anlatamıyorum. konuşamıyorum. ne yapabileceğimi bilmiyorum. geriye dönemiyorum ilerisini kestiremiyorum. neyi nasıl toparlarım bilmiyorum. elimden bir şey gelmiyor. gerçekten gelmiyor. sanırım yetenek skalam tam da incinmediğini düşünme derecesinde takılıp kalmış. aslında yetenek skalam nereden başlamış emin değilim. çok eksilerden başladığı kesin... eskilerden değil ama... bilmiyorum...

yanlış anladım. tamam biliyorum yanlış anladım. amacından saptırdı benim paranoyak zihnim. ben yanlış anladım. ben yanlış anladım ama başka bi şey anlamadım. doğrusunu bulamadım. tamam aslında benim anladıklarımdan başka şeylerdi. sadece beni anlamaya yönelikti. ama biliyorum bu benim paranoyam. ben kuruyorum, saptırıyorum, ekliyorum üstüne bi şeyler... ben yapıyorum tüm bunları biliyorum. ama başka bi şey yapamıyorum. cinnet geçiriyor filan da değilim. aklıma mukayyet olmaya çalılmam gerektiğini bilecek kadar bilinçliyim... bi daha asla konuşmamalıyım... bunu gerçekten yapabilmeliyim artık...

çok üzgünüm...
yapamadıklarım, bilmeden yaptıklarım, bile bile ısrarla yaptıklarım, uyarı almama rağmen yapmaya devam ettiklerim, yapmamam gerektiğini hiç bilmediklerim, tüm yaptıklarım ve tüm yapmadıklarım, hepsi için herkesten çok özür diliyorum... tüm bunların varlığım/yokluğum dışındaki telafisini bulmaya çalışıyorum... buna gerçekten çalışıyorum... çok özür dilerim; hayatıma giren herkesin hayatını çekilmez kıldığım, herkesi bi şekilde mutsuz etmeyi başardığım için... çok özür dilerim...

Hiç yorum yok: