Cumartesi, Kasım 03, 2007

hatır

kim olduğumu hatırlayamıyorum bazen. dünyaya o kadar uzaklaşıyorum, hayata o kadar yabancılaşıyorum ki, bir sonraki kelimemin ne olması gerektiğini kestiremiyorum. hani öyle bi nokta ki neresinden tutsam olmuyor gibi. silkelenemiyorum. dökemiyorum üzerime yapışanları. ayaklanamıyorum. beynim içine yığılmış kurşunlarla iyice ağırlaşıyor, algılayamıyorum. çok görüp, çok yaşamadım ama artık şaşırmayacak kadar büyüdüm. buna ikna olmayı bir türlü öğrenemiyorum.

değişmek istiyorum. mesela üzerimdeki bi elbiseyi değiştirir gibi, tüm huylarımı, yüz ifadelerimi, kendimi, hayatımı, dünyayı, önceyi, sonrayı... her şeyi baştan almak ve baştan yaratmak istiyorum. en küçüğünü bile becermiyorum. beceriksizlik değil bu aslında. bu sadece ekstra bir özellik olabilirdi ama bende yok. kaç kişide var ki?

çeki düzen vermem gerekiyor her şeye. dürüst olmam gerekirse önce kendime çeki düzen vermem gerektiğini de biliyorum. ama sanırım bunu bir türlü başaramıyorum. pantolonun bi paçasından içeri sokmaya çalışıyorum iki ayağımı da. olmuyor tabii... olması da gerekmiyor belki...

bazen kendimi teselli edecek bir tek iyi yanımı göremiyorum. kendimi avutamıyorum. öyle zamanlarda bir kutuya girmek, bir dolaba saklanmak istiyorum. küçükken kendimi çok kötü hissettiğimde annemlerin gardrobuna girip otururdum ya da yataklarının altına girip yatardım. o zaman her şey geçecek gibi gelirdi. kimse beni görmeyecek, herkes unutacak, her şey geçecek gibi gelirdi. şimdi sığmıyorum hiçbi yere. ışığı söndürmek de yetmiyo. kendimi unutamıyorum bi türlü.

oysa bi şey olsa, fişi çekince bi süre tüm dünya uyusa. madem ben kaybolamıyorum bi süre dünya yokmuş gibi yapsa. sonra fiş takılınca her şey yenilenmiş olarak devam etse...

ya da ben büyüsem artık olmayacak şeylere olsa demesem... demesem hiçbi şey... sussam...

2 yorum:

TalismanDiyette dedi ki...

Haydaa bunu sen mi yazdın? Ben mi yazdım? Beynime mi girdin Sherlotte, anlamadım ben..

sherlotte holmes dedi ki...

belki iki sorunun cevabı da "evet"tir talismancım. bu durumda benim beynime giren de sen olabilirsin pekala :)
sanırım buna duyduğumuz şaşkınlık geçmiycek hiç :)