Perşembe, Ekim 18, 2007

doink

aslında bi şey söylemek istemiyorum. biliyorum yılın bu bir iki haftası hep sancılı geçer benim için. o yüzden büyütmek ya da herhangi birine aksettirmek de istemiyorum. ama işte sonra çuvallıyorum. eskiden konuşurdum, bi derdim olunca anlatırdım en yakınımdakine. şimdi onu da yapamıyorum pek. boğazıma takılıyo sesim, akmıyo bi türlü. bir cümleyi tamamlamak için kırk takla atıyorum ama yüklemi bi türlü bulamıyorum falan filan. karışık bir mesele değil. sosyal ilişkilerle ilgili yeteneklerimi kaybediyorum yavaş yavaş. geçici bir dönemdir elbette ama yine de rahatsızlık verici. içimdeki sıkıntı dışımla birlikte çoook yüksek bir ses eşliğinde patlayacak sanki.

bütün gün uyumak istiyorum. yataktan çıkmak, insanların yüzlerini görmek, konuşmak zorunda olmak işkence gibi geliyor. yine de kendimi zorluyorum. hayatımı sürdürmek zorunda olduğum gerçeği neyse ki her sabah "doink" efektiyle iniyor kafama. yani hem rahatsızlık verici hem de sempatik bir gerçek. en azından sesi sempatik.

yok yaa tabii ki depresyonda değilim. sadece biraz yorgunum. aslında herkesten uzak bi memlekette kalsam bi süre. sevmediklerimi bile özlesem. olmayan derdimi tasamı unutsam. aslında ne istiyorum ben de bilmiyorum. dediğim gibi yorgunum. sanki ayaklarım ağrıyor, ama uzatınca daha çok ağrıyor da yürüyünce hissetmiyorum gibi. yani bunun çaresi aspirinli ılık su dolu kovaya sokulan ayaklar... saçmalamıyorum, şu cümlelerin hepsi bi mantık ekseninin içine kurulmuş oturuyor.

üf... aslında bi şey anlatasım yok mu var mı bilmiyorum. konunun yanından yöresinden yürüyüp geçiyorum geri dönüp tekrar yanından geçiyorum. o yüzden şimdi en güzeli ben yokmuşum gibi yapayım, kendimi görmezden geleyim. evet bunu yapayım ben.

4 yorum:

Friedrich Camus dedi ki...

Yazık yazık yazık. Yazık ki "Seni anlıyorum." cümlesiyle ayrılışımız nefret doldu olmuştu. Valla bak. Sevmediğimdendir kullanamamam.

sherlotte holmes dedi ki...

bu "seni anlıyorum"la ilişkimden bahsetmiş miydim acaba daha önce. sanırım aralarda bi şeyler dedim ama. evet ben bunu bi ara anlatayım. yani demek istiyorum ki evet frimuscum, haklısın :)

.o.zlem dedi ki...

ben de bir sey eklemek istiyorum.
'aynen'

ayip.

ama bana sanki bir sure* yapmam gereken hicbir sey olmasa yetecek.

*söyle 2-3 ay.

sherlotte holmes dedi ki...

"aynen" ve +1 özlemcim :)
tam da bu işte...
o zaman uzun bi dinlenme diliyorum hepimize birden, uzun güzel bi tail...