Pazar, Ekim 21, 2007

at! tut! bak! koş! ye! iç! doğ!

19 temmuzda kendime bi mail yazmışım bugün gönderilmek üzere ama o kadar şaşkın, o kadar unutkan o kadar o kadar......biriyim ki bunu unutmuşum. o zaman demişim ki:

"Dear FutureMe,
bu mail gercekten eline ulasacak mi inan ben de bilmiyorum ama ulasirsa hem buyuk heyecan olur hem de ne bilim...bugun dogumgunun olmali, yine her zamanki gibi asik suratli olmazsan cok sevinirim...biliyorum dogumgunlerini sevmezsin ama unutma sen sevmesen de senin dogdugun gunu seven birileri var...mutlu yillar canimin icinin ici...seni seviyorum :)"

bugün bu maili çok geç aldım maalesef... her şey için çok geçti artık... yine de... ben de seni diyorum bu maili yazan tarafıma... iyi ki doğdum...

4 yorum:

Friedrich Camus dedi ki...

İyi ki doğdun tabii. hehe.

.o.zlem dedi ki...

sen var ya sen,
iyi ki dogdun.
sarildim sana filler gibi. :)

sherlotte holmes dedi ki...

teşekkür ederim :)

***

ben dün bundan sonraki tüm doğumgünlerimi layıkıyla kutlayıp, mutlu hissetmeye karar verdim.
cidden...

TalismanDiyette dedi ki...

Sana katılmamak elde değil, iyi ki doğdun Sherlotte cuğum :)