Çarşamba, Eylül 05, 2007

üç nokta

ne kadar incindiğimi bir parça olsun görebilseydin o zaman değiştirebilirdik her şeyi. bu seyir, bu gidişat değil benim istediğim; başkalarının çizdiği ve herkesin yürüdüğü bu aptal yol benim istediğim değil.

bir karşı duruşu var sanırdım aramızdakilerin, başka sanırdım, asla sözcüklere indirgenemeyecek sanırdım. işte bu yüzden bırak toz kondurmayı, kimselere el sürdürmezdim. şimdi sen... sen almış çamura buluyorsun yarattığım evreni.
hayal dünyasında yaşamıyorum, bilirsin. ama o dünya benim içimde var oldu, bunu da bilirsin. dışımdaki gerçek dünya, kirli insanlar, kirli ilişkiler bi de içimdeki gerçek bağ...
sen bunların hepsini bilirsin...

ne acı, kendimi anlatabiliyor olmayı dilerdim. eskisi gibi konuşabilmeyi dilerdim. sen yine inan, ben yine inanayım dilerdim. dilemenin yetmediğini çoook acı bi şekilde öğrendim. şimdi bilsen, görsen duysan, daha farklı olurdu belki...

en güzel zamanlarımda yanımda olacağını düşünmüştüm hep. sen ilk sırt dönüşünü orada gösterdin. sanırım ben ilk kez orada fark ettim beni bir kez daha terk edeceğini. aptallık bende ki sana hep inandım. aptallık bendeki sen gidince ben sana yine inanacağım. aptallık dediğim bu şeyin çok büyük bir sevgi olduğuna sadece senin sözcüklerinle ikna oldum. aptalca değil bu, olamaz biliyorum...

bak bir aşk gibiymiş tüm bunlar. belki de o yüzden bu kadar yakıyor canımı. benzer bir bağlılık, kopamama hali, bencillik edememe hali. ve benzer bir tek yanlılık, geri besleme alamama hali. ne garip, bana böyle büyük ve derin bir acıyı senin yaşatabileceğin aklımın ucundan bile geçmezdi. şimdi aklımın etrafını çepeçevre sarmış olduğunu görebilmeni isterdim.
ne derece incindiğimi asla anlatamam, denesem bile beceremem. hayatımda hiç olmadığım kadar dürüst davransam, hatta seni aklımın kalbimin içine soksam yine de imkansız gibi geliyor bunu anlaman. oysa eskiden olsa, beni en iyi sen anlarsın sanırdım. şimdi hangi savaşta yenildiğimizi bilmiyorum.

heraklitos, senin söylediklerin de palavra...
içimde aynı kalacak hepsi, değişmeyecek biliyorum...

Hiç yorum yok: