Çarşamba, Eylül 05, 2007

çamur 2

çamur demiştim ya geçenlerde...

işte onların bi şarkısı var "yok"...

bazen o ne güzel diyo diyemediklerimi...



"yok gelecem de dermanım yok, kime gülsem şu yüzümü, diyemez oldum sözümü, yok sözüm yok. dökecem de gözyaşım yok, silebilsem tüm her şeyi, ateşe atsam kendimi, yok bi şey yok. son kere olsun duyan yok mu, hallerimi gören yok mu, giderim yolu kanım aksın, canım yansın, yanan yok mu...

yok, gidecem de yollarım yok, sabahı oldu gecenin, yürüyemem ki düşerim, yok gücüm yok, diyecem de dillerim yok, varamam ki nasıl özledim, bakamaz ki sana gözlerim, yok bi şey yok. son kere olsun duyan yok mu, hallerimi göen yok mu, giderim bu yolu, kanım aksın, canım yansın, yanan yok mu..."



bi de müslüm gürses'in nilüfer'i aman neyse...

zamanın eli değdi bize, çoktan değişti her şey, aynı değiliz ikimiz de, zaaflarına bir gece, hatalarına bir nilüfer, sevgisizliğine bir kalp verdim, artık geri ver, geri veremezsin aldıklarını, artık geri ver, geri verilmez hiçbir yanılgı, yokluğuna emanet et sen de benden kalanları, her şeyi al, bana beni geri ver bir şansım olsun, başka yer başka zaman sensiz ömrüm olsun...

Hiç yorum yok: