Perşembe, Ağustos 23, 2007

boktan yazılar serisi

bu aşağıdakini yazınca fark ettim ki, yazmak muhteşem bi şey. okumak gibi o da. sanki emin ve net olmak gibi... ve kesin olmak gibi...
yazmak kimileri için hayat da kurtarıyor...

mesela bu blog çılgınlığını ele alalım...
herkes kendini çok iyi anlatıyor da...
herkes kendini blogunda daha güzel açıyor sanki...
en azından kimileri için öyle...
bu sadece konuşurken yüzünüzün görülmüyor oluşundan, sesinizdeki heyecanın yansımıyor oluşundan kaynaklanan bir rahatlık mı?
belki de...
ama belki de değil...

yazarken unutulmaması gereken tek şeyi geleceğe kendi ellerinle kanıt teslim ettiğindir...
eğer bunu umursamıyorsan zaten yazdıkça yazıyor ve çılgınlaşıyorsun...
aman ne diyorum ben...

bugünün blog yazıları birbirinden boktan oldu...
ben olsam kendi yazdıklarımı okumazdım bile...
o derece...

Hiç yorum yok: