Pazartesi, Ağustos 27, 2007

adım hıdır elimden gelen budur...

bazen hayatıma kattığım insanlara verdiğim değeri sorgulama aptallığına düşüyorum ya...
bazen de henüz hayatıma dahil olmayan insanlara duyduğum ve eğer hak edemezse zamanla azaltacağım sevgiyi, karşımdakinin insan oluşuna verdiğim değeri, hayvan sevgim bi yana "insan sevigisi"ni taa içimde hissediyor oluşumu kendime kızmak için sebep olarak sunuyorum ya...

öyle zamanlarda gerçekten kendime büyük haksızlık ediyorum...

benim için yanlış olan bunu yapmayışım olurdu. çünkü bu önüne geçebileceğim, değiştirebileceğim bi şey olmadığı gibi önüne geçmem ya da değiştirmem gereken bi şey de değil. buyum ben, böyleyim... sakin olduğum zamanlarda bu konuda hata yaptığıma inanmıyorum. yapabileceğimin en doğrusunu ve dürüstünü yapıyorum. daha fazlası/farklısı gelmiyor elimden, gelmesini de istemiyorum.

tüm bunlar bir sürü insana yanlış geliyor. bir sürü insana kendimi koruyamayışımın kapılarını, kendi kendime açıyorum gibi geliyor ama benim zırhım da bu. esnek, daha geçirgen, ama kırılması daha güç bi zırh... bir kez parçalandı mı toparlanması imkansız olanlardan değil yani. yani insanlar içine giremesinler diye kaskatı olan, içine girebilmek için binbir takla atmak gereken, sınavlardan geçilmesi gereken bir zırh değil... ama biliyorum ki ben o zırha sahip olsaydım da taşıyamazdım... hani ağır gelirdi. mesela sağ kolu aşağı çekerdi, sol bacağını kaldıramazdım...

dedim ya ben böyleyim. kendimi insanlara şans vererek koruyorum. kimseye izin vermeden "ben"i hepsinin dışında tutarak, ancak acı çekiyorum. onları yanıma alıyor oluşum onlara kendimi birebir açıyor olduğum anlamına gelmiyor. ya da onları çok net görebildiğimi söyleyemem. ama yine de dokunma mesafesinde olmalı insanlar. sevme mesafesinde olmalı...

bilmiyorum...
ben...
böyle...

5 yorum:

Friedrich Camus dedi ki...

Bu yazı sanki çok güzel bi' yazı.

sherlotte holmes dedi ki...

teşekkür etsem olmayacak gibi sanki...
ama...

Verze dedi ki...

enfes otesi yazi..uzun zamandir ben bu kadar dolu dolu bir yazi okumamistim...
insanin asmasi gereken tek sinir beyninin icindeki sinirlardir gibi bir quote geldi aklima okuyunca:)

cheers:)

"denize dek ırmakdır adın..." dedi ki...

"... dokunma mesafesinde olmalı insanlar, sevme mesafesinde ol-MA-ma-lı..."

sherlotte holmes dedi ki...

**sevgili verze
hoş geldin ve teşekkür ederim :)
ve hatta yine beklerim...

**sevgili gözyaşı
mesafelerin "doğrusu" herkese başka...