Çarşamba, Ağustos 29, 2007

çamur/sergüzeşt

insanın içine işleyen cinsten "ağır" bi şarkı bu...
bildiğin arabesk...
bildiğin iç parçalayıcı...
bildiğin...
bu şarkıyı yapan adamların yaz başında dağılmış olduklarını bilmek, en azından benim için, üzücü...
bencilce bi şey ama benim daha çok dinleyesim vardı kendilerini...
dinlerken hissettiğim şeyin samimiyet olduğunu söylemesem de olur sanırım...

nisa, teşekkür ederim...

...
bırak anlatayım
sarhoşum öyle
sarhoşu da geçtim
n'olacak böyle
hayatlar içinden hayat seçmişim
hiçbi' şey fark etmez
kendimden geçmişim

şair giden geminin ardından bakar ya
bakar da kendini zora sokar ya
bazen bir itin duası tutar ya
çok uzaklarda o gemi batar ya

ah beni unut
bitir beni
gidiyorum
ya unuttum
ya vazgeçtim
bilmiyorum

yarim ateş olmuş
üiçinden geçmişim
kim ektiyse ekmiş
,ama ben bitmişim
hiç boşalmadı ki bardak hep dolu
her şeyin var bi sonu
yok başka yolu

şair giden geminin ardından bakar ya
bakar da kendini zora sokar ya
bazen bir itin duası tutar ya
çok uzaklarda o gemiş batar ya

ah beni unut
bitir beni
gidiyorum
ya unuttum
ya vazgeçtim
bilmiyorum

***yeri gelmişken dileyene şarkıyı e-mail aracılığıyla
gönderebileceğimi de eklemek isterim...

Hiç yorum yok: