Cuma, Ağustos 24, 2007

çuval

şaşıfelek çıkmazı diye bir dizi vardı hani. derya alabora oynardı, fikret kuşkan da tabii ve füsun demirel... ve bir sürü daha güzel insan... hani normal dizilerden biraz farklı, hani aynı bölümün tekrarını bile 10 kez izleyip ezbere bildikleriniz gibi...

işte orada derya alabora bi şey diyodu, "kendimi içi boş bir çuval gibi hissediyorum". ondan o cümleyi duyduktan sonra, bu hissiyatı iyi biliyor olmalıyım ki, sık sık kullandım ben de. cümlelerimi başkalarından çalmayı sevmem aslında ama o öyle güzel söylemişti ki...

içi boş bir çuval...
yere yığılıp kalan, sağa sola yatan bir türlü dik duramayan bi çuval.
o zaman kendimi öyle bir çuvalla o kadar çok özdeşleştirmiştim ki, uzun saatler boyu düşünüyordum bu cümleyi...

pis bir çuvaldı o,
muhtemelen toza bulanmış, asıl rengi çirkin bi kahverengi, bir kısmı parçalanmış, çok çok çirkin içi boş, çöplerin arasında bir kenara atılmış bir çuval...

şimdi aklıma geldi öyle bi sebebi de yok aslında...

Hiç yorum yok: