Salı, Temmuz 10, 2007

öyle ve böyle ben ve değil

sebepsiz bir yazı..


asık suratları seven insanlar var.
gülümseyen insanları sevmeyen insanlar var.
gülümseyen insanların bir problemleri olduğunu düşünen, en azından bunu böyle söyleyen insanlar var.
gülümseyemediği için başkalarının gülümsemelerinden hoşlanmayan insanlar var.
asık suratlarını herkesin yüzüne sıvayıp herkesi asık suratlı yapmak isteyen insanlar var.
insanların mutlu olabilecekleri gerçeğinin delirttiği insanlar var.
insanlar var bi de insan olmayanlar var.
korkunç cadı kadınlar var.
uzun siyah tırnaklarını her an bir yerinize saplamaya hazır yaşlı teyzeler var.
ellerinde zehirli elmayla bekleyen birileri var.
her şeyden can sıkıntısı çıkarmayı becerebilen insanlar var.

ben bazen hiçbiri bazen hepsiyim.
yine de kendime haksızlık etmemeliyim.

ben mutlu insanları severim.
mutlu olmak için çabalayan insanları severim.
mutsuzken bile mutlu olmayı hayal edebilenleri, umut edebilenleri, en azından gülümseyebilenleri severim.
arkadaşlarının gülümsetme çabalarına yapmacık da olsa karşılık verebilenleri severim.
elmaların içlerine zehir dolduramayacak kadar çok elma severim. keza peynir de öyle.
tırnaklarımı asla o kadar uzatamam, bu konuda beceriksizim.
kimseye tırnaklarımı batırmaya çalışmam, kahrolası lanet ruhum çok çok elini uzatır hadi önce kurtul sonra savaşalım diye.
az önce yani iki paragraf kadar önce anlattığım insanlara tahammülüm olmadığından olsa gerek duyarsız kalmaya çalışmak bile işkence...
ama ben büyüyünce geçicek hepsi, öfke möfke kalmayacak...

6 yorum:

NaKHaR dedi ki...

bütün bu sebepleri göze alarak o insanlara secret kitabını öneriyorum...

bir kuşum ben kanadım yok
yine de mutluyum
arta kalan insanlığımdan...

nemrut dedi ki...

Ah beah hayatım akıyor gürlüyorsun bi de bu yeteneğine yüz çevirip nankörlük ediyorsun ya edebiyat asla affetmeyecek seni.

nilay dedi ki...

sevgili nakhar...
secret'ı okumadım ama merak etmiyor değilim... yalnız şu ara o kadar çok gördüm ki kitabın kapağını antipati doldum... yine de işe yarar diyosan "onlara" birer tane alıp hediye etmeliyim...
en azından ruhum bir parça huzur bulur, hiç olmazsa kafam rahat olur :)



sevgili nemrut...
önce "hoşgeldin"..sonra "yav ne yeteneği, ne edebiyatı..en azından bu yazı ile ne alaka?" diyor ve öpüyorum bol bol...
son 4 dedik hadi bakalım :)

sherlotte holmes dedi ki...

yanlış hesapla girmişim yorumları, olsun :)
nilay şerlot merlot hepsi ben... :)

Friedrich Camus dedi ki...

Ben asık suratları seviyorum yahu. Asık değil de sinirli. Hayatından tamamen memnun olanlardan iğreniyorum ama.

sherlotte holmes dedi ki...

hayatımdan tamamen memnun olmayı hiçbi zaman beceremedim ama bunu isterdim...

asık suratlar...
asık suratları sevmemekten başka bi şey bu...

"ben bazen hiçbiri bazen hepsiyim.
yine de kendime haksızlık etmemeliyim."

demişim ya öyle bi şey...