Cuma, Temmuz 13, 2007

mutlu yıllar barış'ım...

doğum günün kulu olsun eşek sıpası. seni çok seviyorum. yalnız aramızda geçen şu diyalog beni bu sevgi üzerine düşünmeye itiyor...


+26:
sen bilme zaten benim doğumgünümü
+26:
pekii
nly trisha mcmillan:
sen benimkini biliyon mu
+26:
biliyorum tabi
nly trisha mcmillan:
ne zıman
+26:
oo
"26":
deneme yapıyoruz bi de
"26":
ama mahçup olacaksın
nly trisha mcmillan:
mahçup filan olmıcam
+26:
21 ekim?
nly trisha mcmillan:
bilmeiğin şeyle nası mahçuğ etçen beni
nly trisha mcmillan:
:S
nly trisha mcmillan:
nası ya
+26:
ah hah hah
nly trisha mcmillan:
nerden biliyon
+26:
"nly trisha mcmillan:
bilmeiğin şeyle nası mahçuğ etçen beni"
nly trisha mcmillan:
tamam
nly trisha mcmillan:
anladık ukalalığa gerek yok
nly trisha mcmillan:
yav pişkin davranim diyorum ama
nly trisha mcmillan:
utandım evet
+26:
ehehe
+26:
utanma utanma
+26:
bi daha olmasın yeter
nly trisha mcmillan:
ya ben hatırlamıyorum hiç söylediimi
+26:
ay nerden hatırlıcaksın zaten
nly trisha mcmillan:
ne bilim
+26:
"nly trisha mcmillan:
bilmeiğin şeyle nası mahçuğ etçen beni"

+26:
ehehe
nly trisha mcmillan:
olm tamam ya yeter
+26:
ama çok zevkli
nly trisha mcmillan:
hainsin


kaç senedir tanışıyor olduğumuzu pek kestiremiyorum ama sanırım 2000 senesiydi...
karşılaşmamızsa bundan 6 sene sonrasına filan denk geldi...
bu arada hep "iyi" arkadaşlar olduk...
şimdi aramızdaki mesafelere daha da fazlası eklendi ama...
arkadaşlığımızı internet kurdu internet kurtarıyor...
canım cicim arkadaşım, birbirimizi az dinlemedik... az gıcıklığımızı çekmedik...
iyi ki varsın yahu...

Hiç yorum yok: