Cuma, Temmuz 20, 2007

küççük mübaşir / modern sabahlar

müstakbel soy ismimi taşıdığından mıdır nedir (:P) pek bi sevdiğim pek bi güldüğüm sevimli şey..
modern sabahlar'ın (ki bilmeyenler için söyleyeyim radyo odtü'nün yıllarıdır süren programı) müthiş karakterine "ailecek" bayılıyoruz biz...
kısacası hastası"n"ım...
:)


podcast olarak indirip dinleyebileceğiniz adres bu

fikir edinmek için okuyabilecekleriniz de bunlar...
hadi bakalım :)

http://sevgilisanat.blogspot.com/2007/06/glme-zaman.html

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=kucuk+mubasir

3 yorum:

torkunc dedi ki...

ege, oktay ve fahir... neredeyse hemen her gün dinliyorum. ipod'a atıp yol boyunca trafikmiş, sıcakmış.. hiç umursamadan keyifle yolculuk yapıyorum... küçük mübaşir ise spor muhabiri şenol bey kadar eğlenceli. cenk erdem dönemi çoktan bitti; geyiğin dibini bulmuşlar bu üç silahşörler...

sherlotte holmes dedi ki...

hem cenk ve erdem beyleri hem de bu modern sabahlar delilerini aynı anda anabilen bi insanı görmek sevinç yarattı şahsımda :)
güzel oldubu :)
ama ben cenk erdem döneminin bittiğini de düşünmüyorum onların yeri ayrı yahu :)
modern sabahlar bambaşka bi boyutta feci halde güldüren bi program...

yalnız hatırlatim
şenol bey spor muhabiri diil hava durumu muhabiri
spor muhabiri olan demircan abi ki ona da ölüyorum ben :)

torkunc dedi ki...

haklısın demircan tabi... nasıl da içiçe geçmiş herbiri... yahu şimdi onları hatırladıkça gülümsüyorum burada deli gibi kendi kendime :)