Pazartesi, Temmuz 23, 2007

kimse bilmez

çok karanlıkta yani karanlığın zifirinde uyuyamam ben. sonra gökgürültüsünden çok korkarım ama en çok şimşeklerden. havai fişekleri izlemek güzeldir ama ne zaman görsem gözlerim dolar, kötü anılar da gelip aklıma dolar.
elma kurdu dediğini hatırlarım o'nun, sesi aklımda yankılanmaz. çekirdeklerin burnumu kaşındırış nedeni onları açmayı çok geç öğrenişimde yatar sanırım. tv vericilerini yakından görmek için kilometrelerce yol gitmişliğim vardır o'nun kullandığı bir arabanın içinde. birkaç kez de erkekler tuvaletini kullanmıştım o vakitler...
oyuncak ayım hala durur adı salakça olmasına rağmen "yeşiliş"tir. oyuncak bebeklerim tüm ıvır zıvırlarıyla birlikte bi kutunun içinde durur. peluş oyuncak kavranı seimli bulmasam da anısı olan bir sürüsünün sahibiyim. bugüne dek hiçbi sevgilimden oyuncak ayı almadım, bu benim için gurur kaynağıdır.
interneti ilk keşfettiğim sıralar nick name'im "mute" idi. çılgın bi icq kullanıcısıydım. o zaman sohbet ettiğim insanlar da benim kadar saftı. internet bu kadar ürkütücü değildi. sonra nickim la loca oldu...
ipek ongun'un iki kitabını okumuştum. tuhaftı, ilkinde günlük okumak bi hayli ilgimi çekmişti ikincisi çok sıkıcıydı.
evimin kokusunu özlerim. özlemeyi severim. kendimi kötü hissettiğim zamanlar hep bu kokuyu düşünüp mutlu hissederim.
odamdaki duvarımla arkadaşım. uyuyamadığım geceler sağ elimi yaslar bir şeyler anlatırım. bir de kiraz ağacım.
çok eskiden beri yazılmış tüm mektupları saklarım. adı çoktan unutulmuş insanların isimleriyle dolu mektupları hala çok sempatik, samimi ve duygu yüklü bulurum.
kendimle ilgili anıları düşündüğümde, dönüp o zamanki halime baktığımda kendime küçük bir çocuk gibi şefkat duyarım. kendimi aklımdan geçenin başka biri olduğuna ikna olmuş bulurum.
kimsenin bilmediği, bilmeyeceği görüntüler, cümleler, anılar, acılar ve karanlıklarla doluyum. tıpkı kimsenin bilmediği ve bilmeyeceği mutluluklarla dolu olduğum gibi...
hayatımdaki bir tek kişiyi bahsettiğim "kimse", "hiçkimse" ve "herkes" kavramlarına hiçbir şekilde dahil etmem.

öyleyim...

1 yorum:

nemrut dedi ki...

kendini kendi kelimeleriyle anlatamayan bile "insan"sa, çok mudur yani benim bir gökkuşağıyla nişanlanmam?