Cuma, Temmuz 06, 2007

bütün bunlar düş

öyle güzelsin ki. seni görmek sana bakmadan da güzel...

mesela telefonun bi ucundan sesini duyunca kendini yalnız hissetmemek güzel. gerçekten anladığını bilmek, anladığın için uzak durabildiğini, meşguliyetleri düşünüp rahatsız ederim diye ürktüğünü, sessizliklerimizin bu yüzden olduğunu bilmek güzel...

varlığının ne derece kıymetli olduğunu onlarca kelimeyle anlatmaya çalıştım bugüne dek. beceremediğimi hep bilsem de yazmayı denedim, söylemeyi denedim, dinlemeyi denedim, bakmakla kalmayı gördüğümü bilmeni sağlamayı da denedim... o kadar çok şey denediğimi ama yorulmadığımı, hatta bunları denediğimin farkında olmadığımı bilmek güzel...

beni mutluluktan ağlatabildiğini, sadece mutlulukla kalmayıp içimdeki sevgiden gözlerimi doldurabildiğini, ben daha anlatmadan senin bilebildiğini, beni benim için önemsediğini, beni benim için önemsemem gerektiğini düşündüğünü, varlığını bilmek güzel...

ne tuhaf bir arkadaşlığımız oldu. ne tuhaf bir başlangıcımız. ve yine ne tuhaf bir samimiyet anlayışımız oldu. tuhaf kırılmalar, sapmalar, zıtlıklarla dolu bir arkadaşlığı paylaşmak ne tuhaf -ne güzel... birbirini hayata tutturmak için, birbirimizin tutunması için sebepler olduğunu bilerek ama nedense kendimiz için var olanlara inanamayarak... anlayamadığımı söyledikçe daha çok anladığım uzanamadığımda dağıldığım dokununca toparlandığım... can'ım... can'ım olduğunu bilmek güzel...

bütün bunlar düş. uyanınca üzülmeyip, güzellerini bulacağımız bir düş...
uyanınca gerçekliğe erişeceğin düşünülünce, senin düş olduğunu bilmek de güzel...


*can'ım öyle zamanlarda, öyle güzel, öyle anlamlı bir ses... hep ol...

Hiç yorum yok: