Cuma, Temmuz 06, 2007

sevgi'li sanat

ben bu blog'u okuyorum hep...
o kadar şeyle birden nasıl ilgilendiğine şaştığım bu şahıs -ki kendisi yakında görümcem olucak- çılgınca her şeyden haberdar oluyo...
şaşırıyorum...
ha tabii sadece bu bloga değil...
aynı anda bir sürü işi bir arada yapabilmesine, güzel yemeklerine, dil öğrenme yeteneğine ve isteğine, kendine ayırdığı zamana şaşıyorum, hatta dur bakalım, önünde saygıyla eğiliyorum...
bazen kendini biraz fazla yoruyo ama sanırım o yorgunluk olmasa şu saydıklarımı yapamayacak...


ben çok tembelim :(




ben bu blogu okuyorum
http://sevgilisanat.blogspot.com/
ama hayır beni övüyo diye diil tabii :)

3 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

güzel görüşlerin için çok ama çok teşekkür ederim canımın içi. :)
ayrıca şunları eklemek istedim:
1. huyumu bilirsin, ölsem kötüye iyi diyemem. yani demek istiyorum ki "övmedim gerçekleri yazdım". :) ellerine sağlık, her satırını büyük bir keyifle okuyorum.
2. tembel değilsin, üstelik senin hayatında benim ki kadar dolu. üstelik yakında daha da dolacak; artık 3 ailen olacak. :)

NaKHaR dedi ki...

demekki herşeye yetecek zamanı varmış be kuzum;

sende bi harita yap kendine herşey zamanın olsun :)

sherlotte holmes dedi ki...

evet.. bi harita..
aradığım şey buydu sanırım :)

şu bikaç haftayı atlatayım kendimi bile şaşırtıcam.. belki bi sistemim olursa, o zaman.. ah mutlu oldummm :)