Pazartesi, Haziran 25, 2007

niş

hayır o bi şi diil de..
nişanlanıyorum yaa..
çok enteresan..


hayır tamam kaç senedir bekliyomuş herkes, o yüzden kimse şaşırmıyo da..
bi biz şaşırıyoruz herhalde..
şaşırmak gibi de değil böyle bi garip panik, heyecan bi şey..
ne bilmiyorum tabi, güzel..





böle bi şi bazen işte garip :)

2 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

allah mutlu etsin!
çocuk kimlerden? iyi biri mi bari?? görümcen nasıl? gıcık mı? "kız gelin! evi ne zaman temizliycen?? bak benim bu aralar bir dolu işim var, bu işler seni bekliyor" filan da diyor mu? der valla! bilirim ben. e görümcelikte zor be güzelim.
:)

sherlotte holmes dedi ki...

teşekkür ederiz...
"oğlan" iyi bi ailenin KÜÇÜK oğlu, bilmiyorum tanıdık mı :)
görümcem gıcık diil, biz ona daha çok "duygulu" diyoruz...
ayrıca temizlik dediğin nedir ki?

birinin ispanyolca çalışması gerekiyo ama blog blog geziyo mu ne :)