Cuma, Mayıs 11, 2007

ben dün...

ne kadar sıkıcı olduğunu düşünüyodum, bi de herkesin bi şeyler yapmaya çalıştığını ama kimsenin fark etmediğini. kimsenin kimseyi fark etmediğini düşünüyodum bi de...
sonra bi şey oldu...
masamıza geldi azcık mahcup "biz bi fanzin çıkarıyoruz da..." dedi...
"tamam" dedim...
"biz de bi dergi çıkarıyoruz biliyo musun?"
heyecanlandık sanırım ikimiz de...
"aa ne güzel ya"...
sonra bana bir de şiir kitabı verdi, "dergide degerlendirirsiniz belki" dedi...
hediye...
çok sevindim...
o da sevindi...
haberleşmeye karar verdik.

sonra düşündüm... fark ediyoruz aslında...
yani yaptığımız, yapmaya çalıştığımız şeyleri, birbirimizi farkediyoruz...

kendime not: ömer'e mail at, adres iste, dergi yolla...
sonra fanzin için bi şeyler yaz, yolla...
değerlendirirler belki...

2 yorum:

ali dedi ki...

fizik kuralları dedikleri 'benzer benzerini iter' der. oysa hayat hükmünü benzerin benzerini çektiği iklimlerde sürer.
iyiki de sürer.
aklıyla anlayamadıklarını kalbiyle anlayan adam böyle der.

sherlotte holmes dedi ki...

gerçekten de benzer benzeri çeker... öksüz de öksüzü bulur mesela... bu da ona benzer...

hoşgelmişsiniz ali... ne kadar çok yerden birden gelmişsiniz :)